۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

توقف رئال برابر لژیا/ کریمی بازی نکرد

علی کریمی در فهرست نفرات تیم دیناموزاگرب حضور نداشت و این تیم کروات یک نیمه را به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره بازی کرد.
کد خبر : ۳۳۱۴۰۹
صراط: تیم‌های یوونتوس، سویا و دورتموند با برتری برابر حریفانشان راهی دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار ادامه یافت که در آن تیم‌های یوونتوس، دورتموند و سویا توانستند صعودشان را به مرحله بعد قطعی کنند.

در گروه E این رقابت‌ها، موناکو در خانه با سه گل زسکا روسیه را شکست داد. در این بازی فالکائو کلمبیایی دو بار و جرمین گل‌های موناکو را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار تاتنهام در لندن با یک گل به لورکوزن باخت. کوین کمپبل تک‌گل تیم آلمانی را در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند. در این گروه هنوز هیچ تیمی صعودش قطعی نشده است.

در گروه F رقابت‌ها، رئال مادرید در رقابت با تیم لژیا به تساوی سه بر سه رضایت داد تا صعود کهکشانی‌ها به هفته بعد لیگ قهرمانان موکول شود.

در این بازی گرت بیل، بنزما و کواچیچ گل‌های رئال را به ثمر رساندند تا شاگردان زیدان نتوانند در ورزشگاه خالی از تماشاگر از پس تیم نه چندان قدرتمند لژیا بربیایند.

در این گروه دورتموند توانست با گل راموس اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد و صعودش به مرحله بعد رقابت‌ها را قطعی کند.

در گروه G رقابت‌ها نیز دو بازی برگزار شد. لسترسیتی در دانمارک برابر کپنهاگن به تساوی بدون گل رضایت داد و پورتو نیز همچون بازی رفت توانست بروخه بلژیک را شکست دهد تا امیدهایش برای صعود زنده شود. سیلوا تک‌گل پورتو را به ثمر رساند.

در گروه H رقابت‌ها یوونتوس در خانه در حالی که برای صعود به یک امتیاز نیاز داشت برابر لیون به تساوی یک بر یک رسید.

ایگواین گل یوونتوس را به ثمر رساند و تولیسو برای تیم فرانسوی گلزنی کرد.

در آخرین دیدار نیز سویا توانست با چهار گل دیناموزاگرب کرواسی را شکست دهد و صعودش را همچون یوونتوس به مرحله بعد قطعی کند.

در این بازی ویتو، اسکودرو، ان‌زونزی و ویسام گل‌های تیم سویای اسپانیا را به ثمر رساندند. این در حالی بود که علی کریمی در فهرست نفرات تیم دیناموزاگرب حضور نداشت و این تیم کروات یک نیمه را به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره بازی کرد.