۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

فتاح: کمیته امداد باید انقلابی عمل کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: برای خدمت به محرومان و نیازمندان، کمیته امداد در انجام امور خود باید انقلابی عمل کند.
کد خبر : ۳۳۱۴۴۴
صراط: رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: برای خدمت به محرومان و نیازمندان، کمیته امداد در انجام امور خود باید انقلابی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پرویز فتاح صبح امروز در نشست با امام جمعه بوشهر با اشاره به اهداف و برنامه‌های سفر به استان بوشهر اظهار داشت: از آنجا که اشتغال یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است، با حضور در استان بوشهر و شهرستان عسلویه، ظرفیت‌های اشتغالزایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های عسلویه و کنگان نباید مشکل اشتغال داشته باشند چرا که در پایتخت انرژی ایران حضور دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: در این ارتباط سال گذشته 150 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج شدند که این کار با اجرای برنامه‌های مختلف توانمندسازی صورت گرفت.

فتاح اضافه کرد: کمیته امداد به دنبال توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود است تا ضمن اینکه توانمندی، فرصت‌های اشتغال هم برای آنان فراهم کند.

وی بیان کرد: بخشی از اعتباراتی که کمیته امداد دارد از اعتبارات دولتی اختصاص می‌یابد اما بخش عمده‌ای از اعتبارات کمیته امداد از مسیر خیرین و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به نقش مهم اشتغال در کاهش ورودی‌های کمیته امداد گفت: در زمینه اشتغال مددجویان فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و امسال طرح‌های اشتغالزایی در کمیته امداد توسعه پیدا می‌کند.

فتاح اظهار داشت: تامین زمین از سوی مسؤولان به ویژه استانداران و مشارکت خیران در ساخت منزل مددجویان مشکل مسکن این نیازمندان برطرف می‌شود.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد نباید به‌صورت اداری در رسیدگی به نیازمندان خدمات رسانی داشته باشد بلکه باید انقلابی در این عرصه فعالیت کند.