۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

آنچلوتی: شاید خیلی پیر شده‌ام

سرمربی بایرن مونیخ بازی با هوفنهایم که مربی ۲۹ ساله روی نیمکت دارد را برای خود دیداری عجیب توصیف کرد.
کد خبر : ۳۳۱۶۴۴
صراط: سرمربی بایرن مونیخ بازی با هوفنهایم که مربی ۲۹ ساله روی نیمکت دارد را برای خود دیداری عجیب توصیف کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کیکر، هفته‌ دهم رقابت‌های بوندسلیگا از شب گذشته (جمعه) با برگزاری دیدار هرتابرلین و گلادباخ شروع شد که طی آن تیم پایتخت نشین آلمان با سه گل به برتری رسید.

بایرن مونیخ باید امروز (شنبه) برابر هوفنهایم تیم چهارم جدول رده‌بندی دیدار کند. هدایت هوفنهایم بر عهده یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال اروپا یعنی ژولین نیگلسمان است که تنها ۲۹ سال سن دارد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار تیمش برابر هوفنهایم گفت: دیدار سخت و دشواری را در پیش داریم. هوفنهایم تیمی خوب است و مربی جوانی دارد. آنها بدون شکست هستند. به نظر من تیم‌هایی مثل لایپزیک و هوفنهایم با شایستگی در بالای جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و این به خاطر عملکرد خوبشان بود به همین خاطر شنبه دیداری سخت و حساس پیش‌رو خواهیم داشت.

آنچلوتی ادامه داد: هوفنهایم تیم با نظمی است که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. همچنین بازیکنان سرعتی زیادی که در این تیم هستند کار ما را خیلی سخت می‌کنند. بازی با تیمی که مربی به این جوانی دارد خیلی برای من عجیب است. شاید من خیلی پیر شده‌ام. امیدوارم او در آینده هدایت بهترین تیم های جهان را بر عهده داشته باشد. شاید ۱۰- ۱۵ سال دیگر.

او همچنین درباره ناراحتی روبن از تعویض گفت: من بازیکنی ندیدم که از تعویض خود ناراحت نشده باشد و این چیزها طبیعی است. با این رفتارها کنار می‌آیم و از نظر من این اتفاقات مسئولیت پذیری بازیکن را نشان می‌دهد. در طول یک فصل بیش از ۶۰ بازی خواهیم داشت و به اندازه کافی به هر بازیکن فرصت می‌رسد. روبن نباید ناراحت باشد. او بازی‌های زیادی تا پایان فصل پیش‌رو دارد و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در پاسخ به این سوال که در بازی برابر هوفنهایم چه بازیکنانی را در اختیار دارد گفت: در این دیدار بداشتوبر آماده نیست و او را در اختیار نخواهیم داشت. همچنین ممکن است که برای هفته‌های بعد او در تیم دوم به بازی گرفته شود چون که در آینده ما قرار دارد. ریبری در این هفته با ما تمرین کرد ولی فکر می کنم زود است، او باید خود را در بازی بعدی آماده کند. به غیر از ریبری و مارتینز بقیه بازیکنان در دسترس خواهند بود و مشکلی دیگر برای این دیدار نخواهیم داشت.