۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

حسن‌خمینی:صعودبه جام‌جهانی قطعی است

نوه بنیانگذار انقلاب در مراسم تجدید میثاق سلطانی فر و جمعی از جامعه ورزش از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب در رابطه با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت:‌ صعود ما قطعی است و من خیلی امیدوار هستم.
کد خبر : ۳۳۲۰۰۲
صراط: نوه بنیانگذار انقلاب در مراسم تجدید میثاق سلطانی فر و جمعی از جامعه ورزش از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب در رابطه با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت:‌ صعود ما قطعی است و من خیلی امیدوار هستم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در جمع خبرنگاران گفت: مسعود سلطانی‌فر لطف کرد که به همراه همکاران در حرم امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند و سعی کردند نخستین روز کاری خود در وزارت ورزش را در مرقد امام حضور پیدا کنند و با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی گفت: حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان نقطه امیدی در کارنامه دولت محترم و بخصوص وزارت ورزش و جوانان به حساب می‌آید. امیدوارم برنامه‌های وی در دو حوزه ورزش و جوانان به سرانجام برسد و با کارهای خوبی که صورت می‌گیرد دل مردم را در دو بخش ورزش و جوانان روشن کند.

یادگار امام در رابطه با وضعیت تیم ملی فوتبال در راهیابی به بازی‌های جام جهانی 2016 روسیه گفت: تیم ملی فوتبال راه اصلی را طی کرده و با نتایج خوبی که کسب کرده است، صعود ما قطعی است و من خیلی امیدوار هستم.