۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

کلوپ از تصمیم سختگیرانه‌اش صرف نظر کرد

سرمربی آلمانی لیورپول تصمیم خود برای استراحت ندادن به بازیکنان دعوت نشده به تیم های ملی را احمقانه دانست و از آن سرباز زد.
کد خبر : ۳۳۲۴۸۶
صراط: سرمربی آلمانی لیورپول تصمیم خود برای استراحت ندادن به بازیکنان دعوت نشده به تیم های ملی را احمقانه دانست و از آن سرباز زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سان، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول نتایج درخشانی با این تیم در فصل جاری به دست آورده و تیم او در صدر جدول رده بندی جای دارد.

کلوپ بعد از آنکه به عنوان سرمربی لیورپول انتخاب شد دست به یک نوآوری زد تا جایی‌که به بازیکنانی که در هفته های فیفا به تیم ملی دعوت نمی شدند اجازه نمی داد استراحت کنند و باید در تمرینات شرکت می کردند.

سرمربی لیورپول چنین تصمیمی را احمقانه دانست و تاکید کرد که از آن صرف نظر کرده است و بازیکنانی مانند کاریوس، گایل ماتیپ، لوفرن، لوکاس لیوا و آلبرتو مورنو که به تیم ملی کشور خود دعوت نشده اند می توانند استراحت کنند.

او گفت: وقتی به لیورپول آمدم با فضای فوتبال انگلیس به خوبی آشنا نبودم. نمی دانستم که بازیها در اینجا بسیار فشرده برگزار می شوند و بازیکنان زیاد خسته میشوند. باید اعتراف کنم که تصمیم سخت گیرانه و احمقانه ای گرفتم و الان آن را بر می دارم و بازیکنانی که در اردوی تیم ملی نیستند میتوانند چند روزی استراحت کنند اما به آنها این هشدار را می دهم که باید بدن خود را آماده نگه دارند.

سرمربی سابق دورتموند ادامه داد: تمرین کردن با 5 - 6 بازیکن معنایی ندارد. باید به این بازیکنان فرصت داد تا استراحت کنند و تمرین را با همه نفرات خود برگزار کنیم.