۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

عباس: قاتل یاسر عرفات را می‌شناسم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که قاتل یاسر عرفات رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین را می شناسد، اما منتظر نتایج تحقیقات کمیته تحقیق تشکیل شده برای معرفی عاملان این اقدام است.
کد خبر : ۳۳۲۵۸۴
صراط: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که قاتل یاسر عرفات رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین را می شناسد، اما منتظر نتایج تحقیقات کمیته تحقیق تشکیل شده برای معرفی عاملان این اقدام است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، محمود عباس امروز پنجشنبه (۱۰ نوامبر) در جریان سخنرانی خود در مراسمی که به مناسبت بیست و یکمین سالروز درگذشت عرفات در شهر رام الله برگزار شد، تصریح کرد که تحقیقات درباره شهادت برادر شهید ابو عمار (عرفات) همچنان ادامه دارد تا بدانیم که چه کسی این کار را کرده است؟

وی افزود اگر این سوال از من می شد که چه کسی این کار را کرده است، می گفتم من او را می شناسم، اما تنها شهادت من کافی نیست، باید کمیته تحقیق عامل این کار را معرفی کند و نتیجه این تحقیقات در نزدیک ترین فرصت اعلام خواهد شد و شما از شنیدن آن و دانستن نام عاملان این اقدام متعجب خواهید شد، اما این افراد رسوا خواهند شد.

عباس در پایان تاکید کرد که مرحوم ابو عمار (عرفات) گفته بود که آنها آنرا دور می دیدند و ما نزدیک می بینیم. ما در تکمیل این اظهارات او می گوییم که سال ۲۰۱۷ انشاء الله سال پایان اشغالگری خواهد بود و ما با تمام امکانات موجود برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

گفتنی است که منابع آگاه در داخل جنبش فتح قبل از این هم اعلام کرده بودند که اسامی قاتلان یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در هفتمین کنگره سراسری جنبش فتح که قرار است ۲۹ نوامبر جاری برگزار شود، فاش خواهد شد.