۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

روایت افخمی از بازیگری ترامپ در نقش «کابوی کله خر»

بهروز افخمی در برنامه هفت گفت: نمی دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب (ترامپ) باید تبریک بگوییم یا تسیلت اما ترامپ سال ها علاقمند به بازیگری بود..
کد خبر : ۳۳۲۷۱۲
صراط: بهروز افخمی در برنامه هفت گفت: نمی دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب (ترامپ) باید تبریک بگوییم یا تسیلت اما ترامپ سال ها علاقمند به بازیگری بود، پول می‌داد و فیلم می‌ساخت و نقش یک کابوی کله خر، ساده و صادق را برای مردم آمریکا بازی می کرد، نهایتا انتخاب شد.

به گزارش میزان، برنامه سینمایی هفت که جمعه شب ها از شبکه 3 سیما پخش می شود همیشه با اظهارنظرهایی از جانب مجری و مهمانان برنامه همراه است که گاهی هم خبرساز می شود. این بار هم افخمی در باره انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهوری امریکا صحبتهایی در این برنامه انجام داده است که خالی از شنیدن نیست.

وی در برنامه شب گذشته هفت گفت: نمی دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب {ترامپ} باید تبریک بگوییم یا تسیلت. اما برای ما از هر نظر جالب است. چون از میان هر دو کاندیدا که در حال اجرای نمایش و بازی برای مردم بودند، ترامپ که سال ها علاقمند به بازیگری بود، پول می‌داد و فیلم می‌ساخت و نقش یک کابوی کله خر، ساده و صادق را برای مردم آمریکا بازی کرد، نهایتا انتخاب شد.

افخمی درباره رای نیاوردن کلینتون هم اظهار کرد: به هر حال بدجنس بودن و دروغگو بودن کلینتون کاملا از تصویر بیرون می‌زد و با وجود همه حمایت‌های رسانه ای نتوانست رای بیاورد.

وی همچنین درباره تهدید خروج برخی از بازیگران سینمای امریکا درباره خروج از امریکا گفت: در صورت پیروزی ترامپ بعضی از هنرمندان آمریکایی وعده داده بودند اگر ترامپ رئیس جمهور شود، این کشور را ترک خواهند کرد و حالا باید دید به این وعده عمل خواهند کرد یا خیر. از طرف دیگر هالیوود با تمام قدرت پشت سر یک کاندیدا قرار گرفت و امروز کل این اعتبار را باخته است.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم