۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

حریق انبار لاستیک در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار بزرگ لاستیک‌های ضایعاتی در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر : ۳۳۲۷۸۷
صراط: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار بزرگ لاستیک‌های ضایعاتی در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت ۳:۱۱ بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در انبار لاستیک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، محله علی آباد قاجار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک انبار بزرگ ۲۰۰۰ متری رخ داده و این محل به انباری برای انباشت انواع لاستیک‌های ضایعاتی خودروهای سبک و سنگین تبدیل شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه حدود ۵۰۰ متر مربع از این انبار دچار آتش سوزی شده بود، ادامه داد: شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به دیگر قسمت های این انبار بود که آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل آن شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، ادامه داد:  نیروهای آتش‌نشانی پس از اطفای کامل حریق و لکه‌گیری، اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی افزود: علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان سازمان مشخص خواهد شد.