۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

باهنر: اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: از دوستانی هم که کنار زمین خود را گرم می‌کنند خواستیم فعلاً منصرف شوند.
کد خبر : ۳۳۳۰۳۰
صراط: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: از دوستانی هم که کنار زمین خود را گرم می‌کنند خواستیم فعلاً منصرف شوند.

به گزارش تسنیم، محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که عصر امروز در خبرگزاری دانشجو برگزار شد، اظهار کرد:  در غیبت احزاب فراگیر بخش زیادی از انرژی جناح‌ها صرف وحدت می شود و این صرفاً متعلق به اصولگرایان نیست و هر دو جناح در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی افزود: جبهه اصولگرایی کمبود کاندیدا ندارد و از دوستانی هم که کنار زمین خود را گرم می‌کنند خواستیم فعلا منصرف شوند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد:اصلاح طلبان قطعا از روحانی عبور نمی کنند و حرفهایی که این روزها می زنند برای گرفتن سهم بیشتر است.خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمام گزینه‌های آمریکا گزینه متناسب دارد و با عنایات الهی جای نگرانی نیست.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود درباره حضور قالیباف در انتخابات سال 96، گفت: وضعیت قالیباف با سایر نامزدها فرق می‌کند و چند بار نامزد بوده و نفر دوم انتخابات شده است ولی گزینه قالیباف قابل بررسی است.

وی تصریح کرد: لاریجانی از گزینه مورد اجماع اصولگرایان حمایت می‌کند.