۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

کاهش موقت آلودگی در شهرهای بزرگ+جدول

بنا بر تحلیل آخرین داده ها و اطلاعات هواشناسی روز سه شنبه موقتا از انباشت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت كاسته شده و از حالت ناسالم خارج می شود .
کد خبر : ۳۳۳۳۱۵
صراط: بنا به تحلیل آخرین داده ها و اطلاعات هواشناسی روز سه شنبه موقتا از انباشت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت كاسته شده و از حالت ناسالم خارج می شود و در حد ناسالم برای گروههای حساس قرار می گیرد. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مقدار آلودگی هوا در شهرهای صنعتی افزایش یافته و از اواخر روز پنجشنبه با وزش باد شمالی از مقدار آلاینده ها كاهش یافته و جو به شرایط سالم خواهد رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از اواخر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه به سبب عبور امواج كم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی كشور، در استانهای واقع در غرب و مركز سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش پراكنده باران و كاهش نسبی دما پیش بینی می شود. از اواخر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب كشور، در برخی نواحی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، بارش پراكنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

کاهش موقت آلودگی در شهرهای بزرگ+جدول

هوای ناسالم برای گروه های حساس

کبری رفیعی  کارشناس هواشناسی در تشریح آب وهوای امروز گفت: امروز به صورت موقت از غلظت آلایندگی ها کاسته می شود و از شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها به شرایط ناسالم برای گروه های حساس می رسد.

وی در ادامه افزود : امروز و فردا به علت عبور امواج از روی نوار شمالی کشور در استان های واقع در غرب و مرکز سواحل دریای خزر ، اردبیل ، آذربایجان غربی و شرقی  بارش باران پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 23 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

جدول آب و هوای استان های کشور

کاهش موقت آلودگی در شهرهای بزرگ+جدول

برچسب ها: الودگی هوا صراط