۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

آقای روحانی استاندار شما تحمل انتقاد را ندارد

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی اطلاع دارید استاندار شما در هرمزگان تاب و تحمل انتقاد را ندارد و اگر کسی انتقاد منصفانه کرد تلاش می‌کند با دروغ‌گویی و اتهام او را از صحنه خارج کند.
کد خبر : ۳۳۳۴۲۴
صراط: نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی اطلاع دارید استاندار شما در هرمزگان تاب و تحمل انتقاد را ندارد و اگر کسی انتقاد منصفانه کرد تلاش می‌کند با دروغ‌گویی و اتهام او را از صحنه خارج کند.

به گزارش فارس، احمد مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امروز پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هرمزگان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و هیچ‌کس از حقوقشان دفاع نمی‌کند.

وی افزود: براساس شواهد موجود و مستند نرخ بیکاری در استان هرمزگان 30 درصد است و وضعیت روستائیان بسیار بغرنج شده، مهاجرت از روستا به شهر سیر صعودی پیدا کرده است.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس دولت یازدهم گفت: آقای رئیس جمهور، هرمزگانی‌ها مانند همه مردم آزاده از تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برند و متاسفانه بی‌تدبیری و بی‌عدالتی جلوی توسعه و پیشرفت هرمزگان را گرفته است.

مرادی اضافه کرد: آقای رئیس جمهور، انتخاب استانداران نباید براساس خوش‌خدمتی انتخاباتی باشد، به یاد داشته باشید استانداران نقش اساسی دارند و بایستی از نیروهای کاردان و باتجربه و عادل استفاده شود، مردم هرمزگان با احساس پاک به شما رای دادند و شما خیلی زود مردم را فراموش کردید و آقای وزیر کشور شما در انتخاب استاندار هرمزگان خوب عمل نکرده است.

وی ادامه داد: با انتصاب استاندار ضعیف و ناکارآمد، توسعه هرمزگان را عقب انداختید اگر هرمزگان استاندار قوی داشت جوانان مجبور نمی‌شدند از فرط بیکاری به کرایه‌کشی و قاچاق و دستفروشی روی بیاورند و آلومینیوم المهدی با آن همه ثروت موجب فلاکت و بدبختی نیروهایش نمی‌شد. اگر استاندار هرمزگان قوی و کارآمد بود تیم‌های ورزشی دچار ناامیدی و یاس نمی‌شدند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آقای روحانی اطلاع دارید استاندار شما تاب و تحمل انتقاد را ندارد و اگر کسی انتقاد منصفانه کرد تلاش می‌کند با دروغ‌گویی و اتهام او را از صحنه خارج کند، اطلاع دارید نه‌تنها اصولگریان بلکه اصلاح‌طلبان نیز از شرایط استان شرمنده هستند. تا دیر نشده هیاتی به استان اعزام و وضعیت نابسامان هرمزگان را سامان دهید.