۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

گاردریل جان راننده پراید را گرفت

سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تصادف‌های صورت گرفته در تبریز و اهر دو نفر جان باخته و چند نفر روانه بیمارستان شد.
کد خبر : ۳۳۳۸۸۳
صراط: سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تصادف‌های صورت گرفته در تبریز و اهر دو نفر جان باخته و چند نفر روانه بیمارستان شد.

وحید شادی‌‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: بعد از ظهر امروز جمعه طی تماس مردمی با مرکز اورژانس تبریز مبنی بر تصادف خودرو پراید با گاردریل و با توجه به وجود چهار مصدوم سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش ‌کارشناسان اعزامی اورژانس، یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وا‌رده در بیمارستان فوت کرد.

سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: سه مصدوم پس از دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی لازم به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافت.

یک فوتی در تصادف شهر اهر

شادی‌‌نیا بیان کرد: همچنین طی دو مورد تصادف در حوزه شهرستان اهر یک زن 65 ساله فوت و دو تن راهی بیمارستان شدند.

وی اضافه کرد: بعد از ظهر امروز در برخورد خودرو با یک نفر در داخل شهر اهر مصدوم 65 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت نمود.

سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از تصادف بعد از ظهر امروز در جاده ورزقان خبر داد و گفت: دو مصدوم ناشی از تصادف پراید و نیسان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط آمبولانس پایگاه سد ستارخان به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافتند.