۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

علاقه اصلاح‌طلبان به باغ وحش!

کد خبر : ۳۳۳۹۸۷
رونوشت : محمد ایمانی در کانال تلگرامی @lmanimohamad نوشت:

مسائل #خانوادگی اصلاح طلبان

محمد جواد حق شناس از اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مدعی شده که برنامه مخالفان برای حمله به روحانی، استراتژی #شغال است!
نمی دانم مودبانه است که مثلا منتقدان هم بگویند استراتژی ائتلاف اعتدال یا اصلاحات، مثلا استراتژی گورخر یا جغد یا قاطر است؟!

اما گویا افراطیون مدعی اصلاحات ، علاقه زاید الوصفی به بازی های باغ وحشی و دیدن همه چیز در قواره حیوانی هستند؛ چه آن زمان که می گفتند ما اصلاح طلبان مانند اسب های درشکه به سر بالایی رسیده ایم و مجبوریم یکدیگر را گاز بگیریم . و چه مقاطع دیگری که گفتند " خاتمی اردک لنگ است" ، " مدیریت ائتلاف اصلاح طلبان ، گله بانی گربه ها و گرگ هاست"  و به وفور از سگ و تمساح و شترمرغ و گوریل و موش و ... استفاده کردند.

می گویند معلمی توضیح می داد که  نظریه تکامل باطل است. در آن میان شاگردی بلند شد و گفت " ولی پدر ما می گوید ما از نسل میمون هستیم". پاسخ معلم کوتاه بود: "مسائل خانوادگی شما ارتباطی به کلاس ما ندارد. دیگر این مسائل را سر کلاس نیاورید".

مطالب خود را برای درج در ستون "رونوشت" پایگاه خبری تحلیلی صراط از طریق بخش کامنت های همین مطلب و یا آی دی تلگرام @rooneveshtserat ارسال نمائید.