۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

مادری فرزندش را بخاطر ترامپ از خانه بیرون انداخت +تصاویر

یک مادر آمریکایی بخاطر رأی دادن فرزند کوچکش به "دونالد ترامپ" در انتخابات نمایشی مدرسه ابتدایی، او را از خانه بیرون کرد.
کد خبر : ۳۳۴۰۰۲
صراط: یک مادر آمریکایی بخاطر رأی دادن فرزند کوچکش به "دونالد ترامپ" در انتخابات نمایشی مدرسه ابتدایی، او را از خانه بیرون کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واشینگتن پست، یک مادر اهل تگزاس بخاطر انتشار فیلمی که نشان می‌دهد او پسر کوچک خود را به دلیل رأی دادن به "دونالد ترامپ" در انتخابات نمایشی مدرسه ابتدایی، از خانه بیرون انداخته، تحت بازجویی پلیس قرار گرفته است.

در این فیلم که با تلفن همراه تهیه شده است، مادر، پسر کوچک خود را در حالی که به شدت گریه می‌کند با یک چمدان که وسایلش را در آن قرار داده است، از خانه بیرون می اندازد.

در این فیلم مادر خطاب به پسرش می گوید: "بخاطر اینکه به دونالد ترامپ رأی دادی، باید از خانه بیرون بروی. چمدانت هم کنار در است. از امروز صبح آن را برایت آماده کرده‌ام. خداحافظ."

پلیس شهرستان "فورت بند" در ایالت تگزاس این ویدئو را نفرت انگیز خواند و در بیانیه ای اعلام کرد: باید دید آیا این مادر با اتهامات جنایی مواجه می شود یا خیر.

در این فیلم، مادر یک کاغذ به فرزندش می دهد که روی آن نوشته است: "مادرم مرا از خانه بیرون کرد چون به دونالد ترامپ رأی دادم." وی از پسرش می خواهد این کاغذ را در خیابان در دستش بگیرد تا همه بدانند چرا از خانه بیرون انداخته شده است.

این مادر که خودش فیلم را در یک شبکه اجتماعی منتشر کرده، در بازجویی‌های اولیه گفته است: فقط برای شوخی این فیلم را تهیه و آن را منتشر کردم.