۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

خوشحالی منصوریان از بازگشت مصدومان

سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازگشت مصدومان تیمش به تمرینات گروهی ابراز خوشحالی کرد.
کد خبر : ۳۳۴۴۸۲
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازگشت مصدومان تیمش به تمرینات گروهی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مهر، تمرین ظهر امروز استقلال که قرار بود از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود، به علت بارش برف و عدم امکان تمرین به کمپ انتقال یافت و بازیکنان با ۱۵ دقیقه تاخیر، تمرینات خود را آغاز کردند. تنها غایب تمرین امروز ووریا غفوری بود.

سرمربی آبی پوشان از بازگشت خسرو حیدری، رابسون جانواریو و کاوه رضایی در تمرینات اظهار خوشحالی کرد و امیدوار است با بازگشت این بازیکنان بتواند یک تیم خوب را مقابل گسترش فولاد روانه میدان کند.

با توجه به اینکه برف شدیدی در حال بارش بود، حدود ۱۰ تماشاگر در کمپ زنده یاد حجازی حضور داشتند که به تشویق سرمربی و بازیکنان پرداختند. نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا نیز در تمرین حضور داشتند و پس از صحبت با منصوریان در گوشه ای از زمین به تماشای تمرین نشستند. سید مهدی رحمتی و حسین حسینی تمرینات ویژه ای را زیر نظر حمید بابازاده انجام دادند.

قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به حساسیت دیدار برابر گسترش فولاد، تمرینات را جدی تر انجام داده تا با آمادگی کامل به مصاف این تیم تبریزی بروند.

پس از صحبت های منصوریان، بازیکنان در هوای سرد بدن های خود را گرم کرده سپس در دو گروه به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش بعدی تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در آیتم پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کرده که منصوریان و خرمگاه بارها بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه ۵ آذرماه از هفته یازدهم لیگ شانزدهم و از ساعت ۱۶:۲۰ میزبان گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی خواهد بود.