۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
آیت‌الله علم‌الهدی:

وضعیت تغذیه زوار امام رضا (ع) بسیار بد است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت تغذیه زوار بسیار بد است خصوصاً مسئله رستوران‌های اطراف حرم و غذایی که به زائران ارائه می‌شود، آنچه مهم است در این بحث اطلاعات و امکانات قوی شما است.
کد خبر : ۳۳۴۶۴۴
صراط: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت تغذیه زوار بسیار بد است خصوصاً مسئله رستوران‌های اطراف حرم و غذایی که به زائران ارائه می‌شود، آنچه مهم است در این بحث اطلاعات و امکانات قوی شما است.

به گزارش فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور و معاون وزیر دادگستری اظهار داشت: ارباب نفوذ و قدرت جلوی بسیاری از مسائل را در بحث تعزیرات می‌گیرند، مراجعه به ما در این بحث زیاد است و در عین‌حال خط قرمز ما در بحث تعزیرات است تا آقایان کار خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: وضعیت مشهد در کشور با این حجم بازار و صنوف و زائر در کشور بسیار منحصر به‌فرد است و نیاز به این دارد که برای شهر مشهد حساب جداگانه باز شود تا امورات مربوط به زوار امام رضا(ع) کنترل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وضعیت تغذیه زوار بسیار بد است خصوصاً مسئله رستوران‌های اطراف حرم و غذایی که به زائران ارائه می‌شود، آنچه مهم است در این بحث اطلاعات و امکانات قوی شما است.

وی افزود: اقلام قاچاق و ممنوعه از مشروبات الکلی تا لوازم لوکس همه در مشهد و اطراف حرم معامله می‌شود و این بسیار بد است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: برخورد شما باید بسیار قاطعانه و حساب‌شده باشد و حتی نیروهایی که برای برخورد نیاز است خصوصاً در بحث انتظامی باید خودتان انتخاب کنید.