۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

یک زمين‎خوار ميلياردي دیگر دستگير شد

رئيس پليس آگاهي لرستان از كشف يك فقره تصرف اراضي ملي به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال و دستگيري متهم در خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر : ۳۳۴۸۳۱
صراط: رئيس پليس آگاهي لرستان از كشف يك فقره تصرف اراضي ملي به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال و دستگيري متهم در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس نظري در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي اراضي ملي اطراف شهرستان خرم‌آباد را به صورت عدواني تخريب و تصرف و اقدام به زير كشت بردن آنها كرده است، با توجه به اهميت موضوع و احتمال ادامه تخريب منطقه، پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضائي در محل حاضر و با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد شخصي با تخريب درختان و تصرف مقدار يك و نيم هكتار از اراضي منطقه اطراف خرم‌آباد مبادرت به زير كشت بردن آنها كرده است.

رئيس پليس آگاهي لرستان تصریح کرد: متهم در عملياتي دستگير كه در بازجويي انجام شده به جرم ارتكابي خود مبني بر تصرف اراضي ملي اعتراف كرد.

نظري با بيان اينكه ارزش زمين‌هاي تصرف شده بنابر اعلام نظر كارشناسان مربوطه 4 ميليارد و 500 ميليون ريال است، گفت: فرد متخلف جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایي معرفي شد.
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند