۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
اشاره رییس قوه قضاییه به کدام نماینده بود؟

تندروترین نماینده لیست امید/ چرا معاندان برای خوزه مورینیوی اصلاح‌طلبان کف و سوت می‌زنند؟

همه این اظهارات صادقی در حالی است که خود او هم که مانند روحانی حقوقدان است(!) به خوبی می داند ماجرا چیست. هم چرایی حصر سران فتنه و رافت نظام را می داند هم علت ممنوع التصویری خاتمی و عدم اعمال مجازات سنگین تر برای او را.
کد خبر : ۳۳۴۸۹۱
صراط: آیت الله صادق آملی لاریجانی در سخنرانی خود در همایش فرماندهان بسیج قوه قضاییه با انتقاد از رفتار رییس جمهور در قضیه لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، به اتهام زنی یک نماینده اصلاح طلب اشاره و از برخورد دوگانه روحانی انتقاد کرد.

به گزارش صراط، رییس قوه قضاییه خطاب به رییس جمهور گفت: لغو سخنرانی یک نماینده یک مساله است اما شایعه علیه رییس قوه را مسئول نبودید دفاع کنید؟ برای سخنرانی یک نماینده اظهار نگرانی کردید اما اینکه نماینده لیست امید که به نحوی به شما هم مرتبط است رییس قوه را متهم کرده آنوقت شما وظیفه ندارید این مایه شرمساری نیست؟

اشاره رییس دستگاه قضا به اتهام زنی اخیر محمود صادقی نماینده اصلاح طلب تهران است. صادقی 24 آبان ماه یک دروغ خبری درباره حساب های قوه قضاییه را که پیش از آن در رسانه های بیگانه مطرح شده بود به صحن علنی مجلس کشاند و ضمن طرح سوال از وزیر اقتصاد، خواستار شفاف سازی رییس قوه قضاییه شد.

قوه قضاییه البته به این ادعا پاسخ داد. اما فارغ از این ماجرا، نگاهی به سابقه 6 ماهه نمایندگی صادقی نشان می دهد که مباحث مطرح شده از سوی او به شدت مورد توجه رسانه های معاند نظام قرار گرفته اند. عکس این موضوع هم صادق است. یعنی گاهی صادقی شایعات بی اساس رسانه های معاند را به صحن علنی مجلس کشانده و یا در مصاحبه ها یا فضای مجازی مطرح کرده است.

صادقی پیش از ورود به مجلس دهم سمت اجرایی خاصی در دولت نداشته و تنها در همین دولت مشاور وزیر علوم بود. تا پیش از آن شاید صرفا به خاطر پدرش شناخته می شد. پدر صادقی از شهدای حادثه هفتم تیر است.

با این حال، ورود به مجلس ناگهان چهره دیگری از او را نمایان ساخت. صادقی در همین مدت کوتاه نمایندگی، در مورد ممنوع التصویری خاتمی هم خواستار مشاهده متن مصوبه شورای عالی امنیت ملی شده بود؛ به حصر سران فتنه اعتراض کرده و گفته بود که در قانون مجازات اسلامی چیزی به نام حصر نداریم. صادقی حتی در سالگرد مرگ داریوش فروهر و همسرش از فعالان ملی مذهبی هم اظهارنظر کرده و منع برگزاری سالگرد برای او را بی دلیل خوانده بود. همه این اظهارات در حالی است که خود او هم که مانند روحانی حقوقدان است(!) به خوبی می داند ماجرا چیست. هم چرایی حصر سران فتنه و رافت نظام را می داند هم علت ممنوع التصویری خاتمی و عدم اعمال مجازات سنگین تر برای او را.

با این حال اظهارات صادقی همچنان با کف و سوت رسانه های معاند نظام برای او، با همان شدت قبل ادامه دارد. تندروی صادقی به اندازه ای است که برخی رسانه های اصلاح طلب ابتدا او را "علی مطهری دوم" نامیدند؛ خود او هم اخیرا لقب "خوزه مورینیو" را برای خودش برگزیده است! اما رفتارهای او بیشتر شبیه نمایندگان تندرو و افراطی مجلس ششم است که بسیاری از آنها یا در فتنه 88 عیار واقعی خود را مشخص کردند و یا به کشورهای غربی و دشمن پناه بردند.
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳۹
۲
خدایا ما رو از این ........ خلاص کن حتی اگه قراره به روز سوریه و لیبی بیفتیم . ما که سوختیم خداکنه نسلهای بعدی معنی زندگی و امید رو بفهمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی مطهری باید به جرم اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و تهمت ناروا به نماینده ولی فقیه در مشهد محاکمه شود .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴۴
۷
ایکاش یه تیتر راجع به بیکاری و گرانی و ناامیدی مردم میزدید نه این مزخرفات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیکاری و گرانی هم دست پخت همین دولت بی تدبیر و نمایندگان ناامید است دیگه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳۳
۱۳
بهترین عکس العمل از طرف ریاست محترم قوه‌ قضایی انتشار مانده حساب شخصی ایشان است تا مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند وانان را رسوا نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۶
۵۲
مایه شرمساری است که نماینده لیست امید به رئیس قوه قضاییه تهمت دروغ می زند و خوراک تبلیغاتی رسانه های معاند را فراهم می کند و رئیس جمهور در این باره سکوت می کند !
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ها به بهانه خوراک تبلیغاتی رسانه های معاند خوردند و بردند. تا کی باید سرمون را مثل کبک زیر برف کنیم. فساد همه جا لانه کرده دوست عزیز و هیچ امیدی هم برای ریشه کنی آن نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۲۳
۶۰
سران فتنه 88 باید به جرم خیانت به کشور و ملت محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند و این یک مطالبه عمومی است .
پسر شیک پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خوبه...احمدی نزاد هم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر جان، شما مثل اینکه هنوز خبر نداری این بازی فتنه 88 دیگه تموم شده.
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۵۱
۱۳
صراط بعيد ميدونم منتشر كنى ولى اگه تو و ساير اصولگراها تونستيد « حصر » را از نظر قانونى - قانون مجازات اسلامى و قانون اساسى - توجيه كنيد اصلاح طلبها حاضرند از همه ادعاهاى خود دست بكشند. گيرم اين نوع جنگولك بازيهاى رسانه اى بعلت خطّ و ربط سياسى تون باشه صراط ، ولى تكليف وجدان چى ميشه صراط ؟ تا كى بى وجدانى ؟ آش اينقدر شور بود كه سياستمدار محبوب شما صراطيها هم ناچار از واكنش شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرمودید طبق قانون اساسی:
اصل 57 قانون اساسی بدین شرح است:
"قواي حاکم در جمهوري اسلامي ايران عبارت‏ند از قوه مقننه، قوه مجريه و قوه قضاييه که زير نظر ولايت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول آينده اين قانون اعمال مي‏گردند . اين قوا مستقل از يک ديگرند."
همونطور که میبینید در این اصل ولایت مطلقه به صراحت آمده که بر اساس اصل پنجم، ولایت امر و امامت امت با فقیه جامع الشرایط (به انتخاب مجلس خبرگان رهبری) است، موضوع "حصر" هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که به امضای ولی فقیه (که بر اساس اصل 57 اختیار علی الإطلاق دارد) هم رسیده و حکم ولی فقیه محسوب میشود، وطبق اصل 57 حکم ولی فقیه (چون ولایت ایشان مطلقه است) نافذ و لازم الاجراست.
اینم اثبات قانونی "حصر"
نمیخواد اصلاح طلبها از ادعاهاشون دست بکشند، خود شما حاضرید این کار رو بکنید؟ فقط شما نه دیگری.
فاعتبروا یا اولی الابصار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حصر خانگی مصوبه شورای عالی امنیت ملی است در غیر اینصورت حداقل مجازات سران فتنه اعدام است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدام فرمان و کدام امضا؟
واقعا تصور می کنید که چنین فرمان و امضایی وجود دارد؟
حکم صادره ـ اگر واقعا صادر شده است ـ باید به رؤیت دیگران هم برسد چون محرمانه نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۵۳
۱۵
بله، درسته، چون این آقای صادقی حقوقدانه، خوب می‌دونه که نه قضیه حصر و نه ممنوع‌التصویری، هیچکدوم مبنای حقوقی نداره. در ضمن به نظر میاد با وارد شدن آقای صادقی به مجلس، آقای مطهری داره از تنهایی در میاد، بقیه نماینده‌ها که خیلی عافیت‌طلبند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله حقوقدان اعظم که سر ملت را با برجام ...... هر چه هم امریکاها نقض برجام میکنند ایشان به روی مبارک نمی آورد! این خرده خقوقدانان هم راه او را می روند جناب براندازی حکومت ارتباط با بیگانه که همه اروپا وامریکا حمایت شان کردند شاخ و دم ندارد این در حقوق شما جرم است یا نه؟ راست می گویید ما می گوییم محاکمه همه معاندان با نظام به اشد مجازات مشکلی هست بسم الله . مجرم را نباید رها کرد باید تاوان جرم و تخلفش رو بده موسوی خاتمی کروبی این نوکران بیگانه باید محاکمه بشن تا روی شما کم شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر بر مبنای حقوقی عمل شود خاتمی فتنه گر باید به جرم اقدام برعلیه امنیت ملی و خیانت به مردم اعدام شود والسلام .
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۲
۳۸
خدایا ملت ایران را ازشراین نمایندگان بی ... کدخداپرست بی بصیر مثلا حقوقدان!!!!!!!!!!رهاکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۲۱
۶
بر نمایندگان ملت درود میفرستیم نه .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر سربازان داخلی امریکا،اینها تندرو نیستند چون حرف دل شون رو میزنند.هر کی با این دسته باشه میشه ازاده و ازادی خواه،مخالف شون باشه میشه تندرو و افراطی.ملاک هم فقط خودشون هستند.اصلا در این گروه معلوم الحال تندرویی وجود نداره همه عاقل هستند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴۲
۸
من فقط ی سوال دارم اگه تو کشور یک نفر بخواد راجب شبهه و سوال ذهنش جواب پیدا کنه باید چکار کنه که انگ امریکایی بودن بهش نخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شبهه من هم دقیقا همینه که چطور میشه دستمال کثیف دستت باشه ادعا کنی می خوام پاکیزگی کنم!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴۸
۱۲
درود بر نماینده مردمی وشجاع دکتر صادقی
ناشناس
|
United States of America
ننگ بر نماینده ی ضد انقلاب که به رئیس قوه قضاییه تهمت دروغ می زند
لعنت بر فتنه گر.
علی دشتستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴۴
۹
- ما تا حالا تو مجلس شورای اسلامی نماینده ای به کیفیت آقای علی مطهری نداشتیم. بسیار مایه دلگرمی است که شخصیت هایی چون صادقی هم راه مطهری را در پیش بگیرند و مجلس ایران هم شبیه مجالس کشورهای مترقی دنیا باشد.

- نماینده باید نماینده مردم باشد نه ....

- حاکمیت و دولت و مجلس ما ،کره جنوبی و اتفاقات اخیر اون رو سر لوحه خودش قرار بده و شفاف با مردم برخورد کنه.

- آقایی که میگی رافت نظام ، کمی فکر کن این دیگه چه صیغه ای است؟

- موسوی و کروبی یا خلاف کردن یا نکردن ، باید دادگاه قانون حکم بده ، خارج از اون هیچ حکمی عادلانه نیست.

- ممنوع التصویری خاتمی به خاطر ترس از مواجهه با مردم است ، مردمی که شما خوب می دانید با شما نیستند. خس و خاشاکی که صدایشان را خفه کرده اید و آنها را جز مردم نمی دانید. مردم از دید حاکمیت همین سه میلیون دوربر خودشان است و از قدرت خفته ملت بزرگ و آگاه می ترسند و رو به حصر و ممنوع التصویری آوردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به گزارش کمیسون اصل نود درباره فتنه 88 مراجعه کن ببین در باره عزیزان شما چه تحقیقی شده جاسوسی و براندازی کمترین کار این حضرات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا تا زمانی که مطهری و امثالهم حرفای بیهوده اصلاح طلبان رو تکرار کنند_مثل ازادی بیان و این شعارهای فانتزی که به درد مدعیان اصلاحات می خوره و در عمل هم نشون دادن که پایبندش نیستند_میشن نماینده با کیفیت و مایه دلگرمی برای طیف خاص.
ثانیا نماینده ای که بخواد حرفای بی بی سی و اسرائیل رو تکرار کنه و یا با رفتاراش خوراک تبلیغاتی برای اونها فراهم کنه و برای مزدوران داخلی مایه بذاره نماینده مردم نیست.نماینده همون اجنبی هاست.
ثالثا رافت نظام میدونی یعنی چی؟یعنی اینکه تعدادی مزدور و شعبون بی مخ در یک شبه کودتا در سال 88 بریزن بیرون اونم با ادعای دروغین تقلب، مملکت رو به اشوب بکشن نه تنها برخوردی که شایسته شون بود باهاشون نشد،هنوز هم با کمال پررویی و وقاحت دارن راست راست می گردن و ادعاهای نخ نماشون رو تکرار می کنند.محض اطلاع به کودتای نافرجام ترکیه هم یک نگاهی بندازید بد نیست که حاکمیتش چه برخوردی با کودتاچیان کرده بود.
رافت یعنی اینکه یک جناح سیاسی با اون گذشته تاریک و کارنامه ای که در گذشته از خودشون به یادگار گذاشتن هنوز هم در عرصه سیاسی کشور فعال باشند.
اگه تو رافت رو نمی فهمی یعنی چی مشکل از فهم خودت هست.
موسوی و کروبی قطعا خلاف کردند این رو همه می دونند اما میدونی چرا محاکمه نمیشن؟بخاطر اینکه اگه محاکمه بشن حکم شون قطعا خیلی سنگین خواهد بود و این چیزیه که شماها با پشتیبانی همیشگی اون ور ابی ها منتظرش هستید تا پیراهن عثمانی علیه نظام درست کنید.ضمنا عادلانه یا نا عادلانه بودن حکم رو شما مشخص نمی کنید. بزرگتراتون باید مشخص کنند.
رابعا یه دوره کاندیدای اقایون با یک اختلاف بسیار ناچیزی برای چهار سال برنده شد.اقایان مانند دهه هفتاد گمان کردند که برای همیشه کار تمومه و مردم همیشه با اینها هستند.خیر اقا اشتباه کردید.مردم خوب تشخیص میدن به چه کسانی باید رای بدهند.پیرزوی یک دوره هیچ وقت ملاک این نیست که مردم با شماها یا هر طیف و جناح دیگه ای عقد اخوت دائم بستند.برای شما دم از مردم زدن و با نام مردم بازی کردن و به کام منافع جناحی تون خرج کردن،بسیار ساده و مثل اب خوردنه.گذر تاریخ ثابت کرد که مدعیان دروغگوی دموکراسی که امروز هم دم از مردم میزنند چطور حاضر به پذیرش رای مردم نشدند و چه بلوایی به پا کردند.از ترس احمدی نژاد و پیروزی در انتخابات پیش رو هم اقایان مردم سالار،پیش دستانه تخریب ها رو شروع کرده بودند.احمدی نژاد کابوس مدعیان مردم سالاری شده بود.اینم از خرافه گویی مردم سالاران که مردم سالاری خوبه اما برای خودشون.
ممنوع التصویری اون فرد هم بخاطر ظلمی است که علیه نظام به همراه اون دوتای دیگه مرتکب شده.ضمنا این مردم پای رهبرشون ایستادن نه با چندتا مچاله سیاسی وخیانت کارانی که تنها کارشون نوکری امریکا و افتخارشون کاسه لیسی اسرائیله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی فتنه گر جرئت مواجهه با مردم را ندارد وگرنه در راهپیمایی ها شرکت می کرد تا انزجار مردم را بیشتر ببیند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعن علی عدوک یا حسین / خاتمی و کروبی و میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس 22:50
آقای خاتمی جرئت شرکت کردن در هر مجلس و هر رویدادی را دارند. درواقع آنچه باعث ممنوع التصویر و ممنوع البیان و... آقای خاتمی شده، وحشت ایشان نیست، بلکه وحشت مخالفان ایشان است، چون می دانند اگر اجازه حضور ایشان در انظار عمومی داده شود، استقبال گسترده مردم (البته بخش باسواد و فهمیده کشور) تمام رشته هایی را که در این چند سال تنیده اند در عرض چند دقیقه پنبه خواهد کرد! حضرات مخالف آقای خاتمی حتی از رفتن ایشان برای تماشای تئاتر (که حق هر شهروند عادی این کشور است) میترسند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ها درباره حماسه تاریخ ساز 9دی دچار الزایمر سیاسی شدند.فراموش کردند که اون قدرت خفته مردم در کدوم جهت حرکت می کند؟اگر نظام سفت و سخت با قانون شکنان مفت خور برخورد می کرد امروز عده ای راه نمی افتادند تا از اون ها طرفداری کنند و داعیه دار مردم هم باشند.
گذر زمان نشون داد که سینه چاکان مردم،چطور جیب هاشون رو پر کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۵
۱۱
وای وای چقدر تند روی...
چقدر آدم باید بی حیا باشه کهاین حرف های تندروانه رو بزنه

وای وای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳۸
۱۵
خوشحالیم که این مرد شجاع خاری شده در چشم دلواپسان کاسبان تحریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای دلالان برجام و نوچه های سبز امریکا کاسبی خوبیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاسبان تحریم امروز کاسبان برجام بی فرجام شده اند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳۳
۸
والله شما دلواپسان اعتقادی به قانون ندارید و دوست دارید هرجور دوست دارید رفتار کنید.

آقایان اگر یک نماینده مجلس طبق قانون نتونه سوال بپرسه کی باید سوال بپرسه؟

شرم کنید ، والله باید قیامت جوابگو باشید.
ناشناس
|
United States of America
فتنه گران که سال 88 مملکت را به آشوب کشیدند و اموال دولتی و خصوصی را تخریب کردند در روز قیامت باید پاسخگوی حق الناس باشند البته افساد طلب جماعت به روز قیامت اعتقادی ندارد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳۷
۸
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟؟؟؟؟

ممنون جناب صادقی
ناشناس
|
United States of America
چرا ... و دو سه نفر از وزراء کابینه لیست اموال خود را اعلام نکرده اند ؟!
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳۳
۷
درود بر هر نماینده ای که شجاعانه حرف ملت را مطرح میکند وجناب صادقی و جناب مطهری که هر دو از فرزندان شهدای انقلاب هستند این جسارت و مردانگی را دارند. وقطعا محبوب ملت خواهند بود. برای هر دو ارزوی سلامتی و موفقیت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۵
۶
آقای خاتمی ممنوع التصویر، ممنوع البیان، ممنوع القلم، و البته به تازگی ممنوع التئاتر! شده اند، اما هنوز در میان طبقه بافرهنگ، باسواد و روشنفکر جامعه ایرانی جایگاه رفیعی دارند. درواقع آنچه مخالفان ایشان را به وحشت انداخته، همین کاریزما و نفوذ ایشان است که هیچ سلاحی بر آن کارگر نیست. تنها شایعه حمایت ایشان از یک کاندیدا، تضمینی است برای پیروزی او، و همین است که لرزه بر اندام مخالفان ایشان می اندازد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی بعد از فتنه 88 تمام شد و هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۰
۳
سایت محترم سراب اگرکسی حق نمایندگی راادعا کردتندرواست چرازمانیکه درمجلس گذشته افرتدی عربده کشی می کردندومجلس را چاله میدان کرده بودندشما به به وچه چه می گفتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۱
۳
ایشان گفته ...... شفاف سازی کند و کسانی که میگوییند ممنوع التصویری ریس دولت اصلاحات مصوبه شورای امنیت ملی هست تصویر این مصوبه را نشان مردم دهند کجای این حرف ها غیر منطقی هست ؟!
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۹
۳
ما هر چی بخواهیم تیتر می زنیم و توی سایت هامون میاریم. اما تو رو خدا یک سری به شبکه های اجتماعی بزنید ببینید چه خبره.دیگه نمیشه به مردم بگید خفه شید.
بچه حزب الهی ها خیلی راحت به افراد انگ می زنند و ضد ولایت خطاب میکنند.....................
.
وای به روزی که بگندد نمک
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳
۹
دولت بهار چه دولتی است؟
دولتی است عزیز!
دولتی که ملت ایران را عزیز می خواهد
ملت های جهان را هم عزیز می خواهد
می خواهد منافع خودش را
با منافع ملت های جهان پیوند بزند
معنای این حرف چیست؟
معنای این حرف
شکل گیری یک توده عظیم قدرت هست
در صحنه ملی و بین‌المللی
که استکبار و سلطه رو فیتیله پیچ می کنه!
هیچ راه دیگه ای هم
غیر از این وجود نداره


آرای باطله پیروز است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخ سلام آقای مشایی !
Abbas
|
Netherlands
|
۲۱:۲۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۲
۴
درود بر شرف نمایندگان شجاعی مثل مطهری و صادقی و پزشکیان که دست یه عده فاسد رو دارن رو میکنن
مخصوصا پاسخ دندان شکن مطهری به ....
ناشناس
|
Netherlands
این نمایندگان لیست امید ناامید چرا درباره حقوق های نجومی و فساد بی سابقه 8000 میلیاردی صندوق فرهنگیان سکوت کرده اند ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴
۵
خدا لعنت کند هر کسی حرفهاش خوراک بیگانه ها ودشمنان میشه از ا
بوسجين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳
۳
متاسفانه بايد اين را بپذيريم جناح اصول گرا با بي سوادي خود و از ان طرف جناح اصلاح طلب با حيله گري و خود خواهي خود در حال مردم زدايي از انقلاب هستند و اگر هم مردم تاكنون تحمل كردند به خاطر اعتقاد به راه درست و صحيح رهبري و اميد داشتن به ان است كه شايد انقلاب را از دست اين نامحرمان نجات دهد و گرنه اينها نه به فكر كشورند و نه ملت بلكه خودشان و باندشان را بر ان الويت مي دهند و اين خطر ناك است و نظام هاي انقلابي در اثر همين روش مردم زدايي با نفوذ و يا كودتا و،،،، سرنگون شدند وقتي مطهري با ان حرف هايي كه در مورد امام رضا زده و حساسيت را بالا برده و تصميم مي گيرد براي مشهد برود و انجا سخنراني كند يعني دانسته و ندانسته جامعه را به سوي بحران بردن است و ان موقع انحراف ذهن افكار عمومي از ناكار امدي ها مي باشد تا كليه كاسه و كوزه هاي ان را بر سر مدافعين واقعي انقلاب انداختن است اين رو شهاي سخيف و ضد مردمي نشان از افكار خطرناك دارد كه هيچ ديني به كشور و شهدا و سختي هايي كه اين ملت براي حفظ نظام خود كشيده اند احساس نمي كند مانند همين مخالفين بي رحم دولت سوريه براي اثبات خودشان حاضر شدند كشور خود را به ويرانه تبديل كنند و در اثر بي بصيرتي پاي هر كس و ناكس و بيگانه و دشمن را به كشورشان باز كنند اينجاست كه درد را رهبري درست تشخيص داده امروز بصيرت مردم عادي ما از اين ظاهرا نخبگان جامعه بيشتر مي باشد و ما امروز چوب ان را با اين مديريت مردم زدايانه مي ببينيم حال تنها علاج بداي عبور از اين گردنه خطر ناك كه خوديها ايجاد كرده اند تنها راه بركشت و توجه به زندكي اين مردم با بصيرت كه سرمايه اصلي انقلاب. نظام هستند مي باشد و وادار كردن نهاد ها براي ارايه خدمت به انان نه به عنوان زور گزيري و فساد و رانت بلكه خادمان واقعي ملت است ما ديگر مدير نمي خواهيم بلكه خادم ملت مي خواهيم و تنها راه رهايي اين است كه نگاه ها مجددا انقلابي و اسلامي و مذهبي بر اساس واقعيات و عدالت و در نظر كرفتن زندكي مردم نه مديران مفت بر و مفت خور به دور ا ز هر گونه فساد و پلشتي باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز، مطلب شما طوریه که انگار شما عقل کل هستی. حال و حوصله نوشتن کامنت طولانی رو ندارم، والا براتون می‌نوشتم که شما هم چه راحت سرنخ قضیه رو گم کردی! محض مثال، در خط دوم می‌گی مردم، در حالی که یا اصلاً نمی‌دونی مردم یعنی چی یا پیش فرض شما مردمی‌اند که مثل خود جنابعالی فکر می‌کنند نه اون جمعیتی که حداقل نیمی از مردم کشور را تشکیل می‌دن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۱۰
۳
درود بر اقای صادقی....
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۸
۲
همینم دوره بعد رد صلاحیت میشه خیالتان راحت!!!!
حسن الاملي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴
۸
اول اينكه از فضل پدر تراچه حاصل نماينده اي كه قانون ناديده ميگيره وقبل ازاثبات مطلبي در خانه ملت كه محل قانون گذاري ازتريبون مجلس جهت تشويش اذهان مردم صحبت ميكنه نه شجاع بلكه عشق معروف شدن داره ضمن اينكه شجاعت به تهمت زدن نيست شجاع جواناني هستند كه براي دفاع ازحرم به ميدان رفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴
۱۲
محمود صادقی باید بابت تهمت دروغ به قوه قضاییه مورد پیگرد قانونی و محاکمه قرار بگیرد.
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۹
۳
دلیل اجازه ندادن به برگزاری مراسم برای فروهر چیه بهما هم بگین شاید قلنع بشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۷
۳
.... شایعه در مورد رئیس قوه قضائیه در فضای مجازی رخ داده و از این شایعات هر روز صدها مورد اتفاق میافتد ولی کار دادستان مشهد کاری بود که در فضای واقعی و توسط یک از ارکان نظام اتفاق افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه این شایعه توسط صادقی نماینده لیست امید در مجلس مطرح شده است .
و بارها لغو سخنرانی همسر شهید علی محمدی و دکتر زاکانی و عباسی و جلیلی و غیره هم در سال های گذشته قابل اغماض نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۷
۴
مطهری وصادقی دو فرزند شهیدی که نام پدرانشان را جاودانه تر کردهاند
روحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۴
۵
یکی از دوستان در قانونی بودن حصر شبهه داشتن اولا هر مورد امنیتی که در قانون نیامده باشد و شورای امنیت ملی درباره ان تصمیم بگیرد کاملا قانونی است چون این اجازه را قانون به این شورا می دهد اقای روحانی عضو همین شورا بود و به همین حصر رای مثبت داد

گذشته از ابن بعد از فتنه جمل و همکاری عایشه علی (ع) او را به همراه 40 نفر زن به هیبت مرد به مدینه فرستاد و تحت نظر گرفت تا فتنه دیگری رخ ندهد اینم مورد شرعیش

الان دقیقا جلز و ولز کردن کسایی که خودشون به حصر رای دادن معناش چیه واقعا مشخص نیست؟؟؟؟
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۳
۷
شعار «آرای باطله پیروز است»
فقط متعلق به احمدی نژادی ها نیست
بلکه نماد یک فهم و هوشیاری تاریخی
در زمانه کنونی است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۱
۳
حبس يك نف بدن حكم قضايي خلاف قانون است ،
حكم قضايي را هم دادگاه مي تواند صادر كند بعد از محاكمه متهم ،‌هرچقد هم كه جم مشهد باشد باز بايد روال قانوني طي شود ،
حیدرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۸
۴
خودتون فکر کنم سایت رو تعطیل کنید یا قسمت نظرات رو حذف کنید.دارید می بینید که در سایت خودتون هم اقلیتید.تازه بماند نظراتی که حذف می کنید و مثبت منفی هایی که از قلم می اندازید.اقای صادقی حرف همه مارا زده.اگر چیزی نیست نیازی به این همه الک دولک نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جای حق و باطل با اقلیت بودن و اکثریت بودن در یک سایت عوض نخواهد شد و ملاک جمعیت میلیونی مردم در 9 دی ماه 88 بود.
سران فتنه از راه حق خارج شدند و در مسیر باطل حرکت کردند و این یک امر مسلم است .
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۰:۵۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۵
۰
لعنت بر ماسون کاخ نشین ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۴
۳
والا ماندیم اگر گفته ایشان تهمت است پس .... چرا ایشان را محاکمه نمی کند در این مملکت ما بارها از ریس دو.... تهمت دروغ وچرند پرند شنیدم پس چرا اورا محاکمه نمکند دزدهای کلان در این دولت افشار شده است پس چرا قوه قضاییه کوتاهی میکند آقای مطهری هم ....... ازپدرش ... اگر بود با فتنه گران اسلام یک کاسه نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۳
۱
ما بايد به يك طرفيتي برسيم كه تحمل اين حرفها را داشته باشيم. خوب آقاي صادقي يك سئوالي مطرح كرد و آيت الله لاريجاني هم جواب داد. كه به نظر من توضيحات خوبي هم بود. چرا اين قدر بايد ما سر يك مسئله آسمون و ريسمون ببافيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۵
۴
نماینده واقعی یعنی همین ودیگر هیچ
مترسک یعنی همون
خودت مفصل بخون از این همون وهمین
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۲
۴
باید کسی در راس امور قرار بگیرد
که خود عین عدالت پاکی و کمال باشد
و همه را به سعادت برساند



آرای باطله پیروز است
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۵
۵
هی ارجاع میدن به دولت قبل
هی ارجاع میدن به دولت قبل
کار شیطانه دیگه
شیطان این کارو کرده



آرای باطله پیروز است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۷
۶
نمایندگان واقعی ملت :
مطهری و صادقی