۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

واکنش منصوریان به ماجرای علی‌ضیا

سرمربی استقلال قبل از آغاز صحبت‌هایش در نشست خبری درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی و سلیم موذن زاده را تسلیت گفت.
کد خبر : ۳۳۴۹۲۰
صراط: سرمربی استقلال قبل از آغاز صحبت‌هایش در نشست خبری درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی و سلیم موذن زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ منصوریان با این پیش مقدمه حرفهایش را این طور ادامه داد:«گسترش فولاد تبریز فردا مهمان ما است.بازی سختی مقابل آنها داریم.آنها یک تیم جاندار و سرسخت هستند.تمام تلاش مان را می کنیم تا از این بازی سه امتیار بگیریم.هوا سرد است و برفی اما از هواداران می خواهم که ما را تنها نگذارند.»

او این را گفت و در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید نظر شما درباره حواشی ایجاد شده توسط علی ضیا برای استقلال چیست؟ گفت:«در اینجا فقط درباره مسائل فنی حرف می زنیم.تمرکز ما رو به سمت جلو است و اصلا وقت نداریم که در این مورد حرف بزنیم.نباید از مسیری که داریم می رویم خارج شویم.»

سرمربی استقلال در واکنش به سوال دیگری در این مورد که  اگر خسرو حیدری به پست دفاع راست بازگردد و محسن کریمی در پست حیدری در خط هافبک بازی کند،آن وقت چه تغییری در ترکیب می دهید گفت:«اگر اجازه دهید بحث فنی و ترکیب تیم را خودمان جلو ببریم. نظر شما قابل احترام است اما سوال‌تان آماتوری است. در نشست خبری پیش از بازی به سرمربی نمی‌گویند که بازیکن را کجا بگذارید، اگر بحث بدنی و روحی بازیکن در میان باشد، ما پاسخ می‌دهیم.»

او در پایان گفت:«شرایط ما برای انتخاب 18 بازیکن سخت است. ما با 19 نفر امروز به هتل رفتیم و یک ساعت زمان برد تا 18 بازیکن را انتخاب کنیم. شرایط تمرینی بچه‌ها خیلی خوب شده و دوست داشتیم این موضوع زودتر اتفاق بیفتد، اما امروز اتفاق افتاده است.وقتی شرایط اینطور باشد، همه تلاش می‌کنند که پیراهن استقلال را بگیرند و آن را دیگر پس ندهند. محسن کریمی در ابتدای فصل روی سکوها قرار داشت، اما کاری کرد که خودش را به کادرفنی تحمیل کند و سخت است که او را از ترکیب بیرون بگذاریم، مگر اینکه عملکرد فنی‌اش ضعیف شده و جابه‌جا شود.»