۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
سرلشکر باقری در همایش فرماندهان نداجا:

دولت فقط ۲۰ درصد بودجه نیروهای مسلح را پرداخت کرده

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: تاکنون 20 درصد منابع پیش‌بینی شده برای نیروهای مسلح محقق شده است.
کد خبر : ۳۳۵۱۱۵
دولت فقط ۲۰ درصد بودجه نیروهای مسلح را پرداخت کرد
صراط: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برداشت دولت این بود که در شهریور مشکلات مراودات بانکی برای بازگشت پول نفت به کشور برداشته شود که متاسفانه این‌گونه نشد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز(شنبه 6 آذر) با حضور در همایش فرماندهان نیروی دریایی ارتش، با اشاره به پیاده‌روی زائران اباعبدالله‌الحسین(ع)، گفت: امیدواریم ریشه تروریسم از سر مسلمانان برداشته شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی و مدافعان حرم ادامه داد: داوطلبان زیادی برای دفاع از حرم آماده‌اند که در میان آنها داوطلبانی از نیروی دریایی نیز وجود دارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 7 آذر 1359 طومار دریایی ارتش بعث را به هم پیچید و نیروی دریایی عراق تا انتهای جنگ نیز ساماندهی نشد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در دوران مدیریت دریادار سیاری بر نیروی دریایی ارتش، این نیرو رشد چشمگیری داشته، گفت: این نیرو در زمان مدیریت دریادار سیاری به بیشترین اهداف پیش‌بینی شده مقام معظم رهبری رسیده است.

وی با بیان اینکه با مشکلات عدیده‌ای در بخش منابع مواجه هستیم، اظهار کرد: بعد از اجرای برجام و برداشتن تحریم‌ها تصور بر این بود که پول فروش نفت به کشور وارد شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: برداشت دولت این بود که در شهریورماه مشکلات مراودات بانکی برای بازگشت پول نفت به کشور برداشته می‌شود که متاسفانه اینگونه نشد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: تاکنون 20 درصد منابع پیش‌بینی شده برای نیروهای مسلح محقق شده است.