۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

درخشش ایرانی ها در لیگ‌های اروپایی

در ادامه رقابت های هندبال لیگ قهرمانان اروپا برادران استکی نیمی از گل های تیم دینامو بخارست را به ثمر رساندند.
کد خبر : ۳۳۵۳۲۷
صراط: در ادامه رقابت های هندبال لیگ قهرمانان اروپا برادران استکی نیمی از گل های تیم دینامو بخارست را به ثمر رساندند.

 به گزارش ایسنا، تیم دینامو بخارست رومانی که برادران استکی و علیرضا موسوی را در اختیار دارد، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم موتور زاپوروژیه (Motor Zaporozhye) اوکراینی قرار گرفت که این بازی با نتیجه 35 بر 27 به سود موتور زاپوروژیه به پایان رسید. در این بازی سجاد استکی 11 گل، الله کرم 6 گل و علیرضا موسوی یک گل را که در مجموع بیش از نیمی از گل های تیم دینامو بود به ثمر رساندند.

رسانه‌های اروپایی سجاد استکی را برترین گلزن این فصل معرفی کردند و گفتند «سجاد برترین گلزن تیم دینامو است که در این بازی 11 گل را به ثمر رساند.» او با به ثمر رساندن 54 گل در هشت بازی، در فهرست دومین گلزن برتر این رقابت‌ها دارد.  

تیم دینامو بخارست در گروه D لیگ قهرمانان اروپا با پنج تیم دیگر به رقابت پرداخته است که تاکنون با دو برد، چهار باخت و دو تساوی و کسب 6 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار دارد.

شکست یاران بابا صفری

از دور برگشت مرحله یک شانزدهم چلنج کاپ اروپا تیم گزتپه که محسن باباصفری، گلر و کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد به مصاف تیم هاری هاپ (Hurry-Up) هلند رفت. در حالی که تیم گزتپه در دور رفت این رقابت ها توانسته بود این تیم را با نتیجه 22 بر 20 از پیش رو بردارد، در دور برگشت با نتیجه 28 بر 25 بازی را واگذار کرد.

در نهایت تیم هلند توانست با یک اختلاف گل بیشتر به دور بعد این رقابت ها صعود کند.