۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰

بارسا با کمک داور به سوسیه داد نباخت

سوسیه داد در اواسط نیمه دوم گل برتری را زد اما داور گل را مردود اعلام کرد. ضربه کارلوس ولا به دیرک دروازه مارک آندره تر اشتگن برخورد کرد و شوت خوانمی در شرایط آفساید درون دروازه بارسا جای گرفت. در حالی که این توپ آفساید نبود.
کد خبر : ۳۳۵۴۷۶
آبی اناری ها تنها توانستند در آنوئتا یک امتیاز از مصاف با رئال سوسیداد کسب کنند.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته سیزدهم لالیگا در روز یکشنبه بارسلونا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه نخست مالکیت توپ بیشتر در اختیار رئال سوسیداد بود. میزبان فرصت های بهتری در اختیار داشت و موقعیت های خطرناکی روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد اما هیچکدام تبدیل به گل نشد. رئال که نزدیک به 10 سال است در این ورزشگاه مغلوب بارسا نشده است برتر از حریفش بود. آبی اناری ها که از تمام ستارگان خود بهره می بردند نتواستند دروازه حریف را تهدید کنند و خوش شانس بودند که دروازه شان باز نشد.
در نیمه دوم بارسا بهتر کار کرد اما در دقیقه 53 ویلیان خوسه دروازه آبی اناری ها را باز کرد. این تیم فرصت داشت گل دوم را نیز وارد دروازه بارسا کند اما این اتفاق نیفتاد و لیونل مسی با پاس نیمار گل مساوی را به ثمر رساند. هر دو تیم در تلاش بودند که گل پیروزی را به ثمر برسانند رئال توانست این کار را انجام دهد اما داور گل را مردود اعلام کرد. ضربه کارلوس ولا به دیرک دروازه مارک آندره تر اشتگن برخورد کرد و شوت خوانمی در شرایط آفساید درون دروازه بارسا جای گرفت.
آبی اناری ها در ادامه یک موقعیت خوب را از دست دادند. ولا دوباره در دقیقه 82 دروازه تیم کاتالانی را لرزاند. در ادامه گرانرو نیز فرصت گلزنی داشت اما تراشتگن به راحتی ضربه بازیکن رئال را مهار کرد.

بارسلونا با 27 امتیاز دوباره به جایگاه دم بازگشت و رئال سوسیداد یک پله صعود کرد و با 23 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

آخرین دیدار هفته امشب (دوشنبه) بین تیم های لاس پالماس و اتلتیک بیلبائو برگزار می شود.