۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

احتمال وقوع سیلاب در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: بارش‌های تند، رگباری و همراه با تندباد شدید از چهارشنبه جاری آغاز که معمولاً سبب وقوع سیلاب می‌شود و به‌همین دلیل تمام دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل تا ۴۸ ساعت باشند.
کد خبر : ۳۳۵۵۰۲
صراط: مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: بارش‌های تند، رگباری و همراه با تندباد شدید از چهارشنبه جاری آغاز که معمولاً سبب وقوع سیلاب می‌شود و به‌همین دلیل تمام دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل تا ۴۸ ساعت باشند.

به گزارش تسنیم از خرم آباد، رضا آرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با هشدار به فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران و دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان در مورد احتمال وقوع سیل در استان اظهار داشت: براساس پیش‌بینی مدیریت منابع آب وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور، بارش باران از عصر چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش بینی میزان این بارش‌ها افزود: این بارش که تا ظهر جمعه در سرشاخه‌های کرخه و دز ادامه دارد حدود 100 میلی متر بارش را به همراه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب بر اثر این بارش‌ها گفت: بارش‌های تند، رگباری و همراه با تندباد شدید است که معمولا این نوع بارش‌ها سبب وقوع سیلاب می‌شود.

آریایی عنوان کرد: اوج این بارش‌ها در روز پنجشنبه است که در گردنه‌ها و نقاط مرتفع به صورت برف است و تمام دستگاه‌ها در آماده باش کامل تا 48 ساعت باشند.