۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

تعویق سفر رئیس مجلس به کاشمر

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و آرامگاه شهید مدرس از به تعویق افتادن سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کاشمر خبر داد.
کد خبر : ۳۳۵۵۳۹
صراط: مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و آرامگاه شهید مدرس از به تعویق افتادن سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کاشمر خبر داد.

«حمزه سپهریان» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هرچند بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر بود آئین بزرگداشت هفتادونهمین سالگرد شهید مدرس در دهم آذرماه و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود اما این مراسم با دو روز تاخیر و در 12 آذرماه برگزار خواهد شد.

 وی اظهار کرد: به رغم این‌که همه ساله مراسمی در روز دهم آذرماه به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مدرس با حضور جمعی از نمایندگان، نواب و یا ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شد اما برگزاری این مراسم امسال به عصر روز جمعه دوازدهم آذرماه موکول شده است.

سپهریان افزود: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کاشمر عصر پنج شنبه یازدهم آذرماه و مراسم سخنرانی ایشان در مراسم بزرگداشت هفتاد و نهمین سالگرد شهید مدرس صبح جمعه 12 آذرماه خواهد بود.

وی سخنرانی امام‌جمعه کاشمر، مداحی و مرثیه‌سرایی را از مهم‌ترین برنامه‌های شب شهادت حضرت رضا(ع) و آیت‌الله مدرس در شامگاه 9 آذر دانست و گفت: از ابتدای آذرماه و به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس 13 برنامه فرهنگی در کاشمر در حال اجراست.