۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
اقبال شاکری عنوان کرد

از مقصران کمبود اتوبوس شکایت کنیم

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و مشکلات مردم در این زمینه گلایه کرد.
کد خبر : ۳۳۵۶۴۶
صراط: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و مشکلات مردم در این زمینه گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص حادثه قطار در سمنان، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که از مقصران و افرادی که در این حادثه کوتاهی کرده‌اند به سادگی عبور نشود، اما جای سوال است که چرا باید از مسئله کمبود امکانات حمل و نقلی در تهران به سادگی عبور کنند.

وی با بیان اینکه ما باید به کجا شکایت کنیم که در تهران مشکل و کمبود حمل و نقل داریم گفت: آیا قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم نباید این مطالبه مردم را پیگیری کند؟

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه 1000 دستگاه واگن و اتوبوس در تهران کم داریم، گفت: با وجود این کمبودات چرا از هجوم مردم به وسایل حمل و نقل عمومی گلایه می‌کنیم؟ در حالیکه باید در یک جای دیگر این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و آیا نباید از مقصران کمبود اتوبوس و واگن که هشت سال مردم پایتخت را در مضیقه گذاشته‌اند شکایت کنیم؟

شاکری با بیان اینکه در دو هفته اخیر به دلیل شرایط آب و هوایی، مردم تهران از نظر حمل و نقل عمومی در فشار زیادی بودند گفت: در حال حاضر بودجه 96 در حال تدوین است و باید همه کارها بر روی زمین گذاشته شود و تنها بحث کمبود حمل و نقل عمومی مورد بررسی قرار گیرد.