۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

قاسم‌پور: سخت‌ترین بازی ما با قطر است

یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفت: ما نباید تیم ملی را فراموش کرده و تنها چند هفته مانده به برگزاری مسابقات به یاد این تیم بیافتیم.
کد خبر : ۳۳۵۷۷۴
یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفت: ما نباید تیم ملی را فراموش کرده و تنها چند هفته مانده به برگزاری مسابقات به یاد این تیم بیافتیم.

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی و شاگردان کی‌روش تا این لحظه در مسابقات مقدمات جام جهانی 2018 روسیه عملکرد قابل قبول و خوبی داشته و توانسته‌اند در صدر جدول قرار گیرند.

وی افزود: اگر در برابر سوریه شرایط جوی و همچنین زمین مسابقه به صورت عادی بود به طور قطع این تیم را هم شکست می‌دادیم و 2 امتیاز بیشتر داشتیم.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: با این وجود عملکرد شاگردان کی‌روش قابل قبول بوده و بسیاری از مردم انتظار دارند که این دوره ما راحت‌تر از ادوار گذشته به جام جهانی صعود کنیم.

قاسم‌پور با اشاره به تعطیلات مکرر لیگ برتر در فصل جاری به دلیل برگزاری مسابقات تیم ملی، گفت: متاسفانه ما یک اشکال بزرگ داریم و آنهم این است که تنها چند هفته مانده به مسابقات رسمی و حساس به فکر تیم ملی‌ می‌افتیم.

وی بیان داشت: کی‌روش نیز به همین موضوع انتقاد دارد و اگر می‌بنیم وی به صورت مداوم از عملکرد مدیران ورزش کشور انتقاد می‌کند، به این علت است که می‌خواهد تیم ملی فراموش نشود.

این پیشکسوت فوتبال افزود: البته من با ادبیات و نوع رفتار کی‌روش موافق نیستیم و معتقدم به دلیل نتایج خوبی که گرفته، مدیران ورزش نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند در مقابل خواسته‌های وی که در برخی از اوقات غیر منطقی و زیاده‌خواهی است، ایستادگی کنند.

قاسم‌پور ادامه داد: اما باید توجه داشته باشیم که هر مربی به دنبال این است که بهترین امکانات را برای تیمش داشته باشد و بتواند از اردوها و مسابقات تدارکاتی استفاده کند.

وی اظهار داشت: بنابراین لازم است که تیم ملی را فراموش نکرده و در شرایط فعلی که مدت زمان خوبی تا دیدار بعدی برابر قطر داریم، از این فرصت برای آماده‌سازی تیم ملی استفاده کنیم.

قاسم‌پور با تاکید بر اینکه سخت‌ترین دیدار ایران در مسابقات مقدماتی بازی برابر قطر و آنهم در خانه حریف است، گفت: آنها زخم خورده هستند و انگیزه بسیاری برای شکست دادن ایران دارند و اگر ما با آمادگی کامل برابر این تیم حاضر نوشیم، با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهیم شد.

وی در پایان تصریح کرد: بنابراین لازم است که از فرصت چند ماهه تا برگزاری این دیدار برای رفع نواقص، برگزاری دیدارهای تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی استفاده کنیم.