۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

پیام امیدوارکننده مشعل به کنگره فتح

رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به هفتمین کنگره فتح بر وحدت تمام گروه‌های فلسطینی تأکید کرد و گفت حماس در راستای آرمان فلسطین آماده همکاری با فتح و تقبل تمامی مقتضیات این مشارکت است.
کد خبر : ۳۳۵۸۰۰
صراط: رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به هفتمین کنگره فتح بر وحدت تمام گروه‌های فلسطینی تأکید کرد و گفت حماس در راستای آرمان فلسطین آماده همکاری با فتح و تقبل تمامی مقتضیات این مشارکت است.

به گزارش فارس، «شیخ احمد الشیخ علی» از اعضای حماس در کرانه باختری سه‌شنبه (دیروز) پیام «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس را در هفتمین کنگره فتح قرائت کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت رسمی حماس، خالد مشعل پیام خود را با «برادر ابومازن، رئیس جنبش فتح، رئیس سازمان آزادیبخش فلسطین و رئیس تشکیلات خودگردان» آغاز کرد و گفت: ما در جنبش حماس با در نظر گرفتن منافع ملت و آرمان فلسطین و به خاطر منافع مبارزاتی و نبردمان با رژیم اشغالگر صهیونیستی، آماده تقبل تمامی مقتضیات این مشارکت با شما در جنبش فتح و تمامی احزاب و گروه ها و شخصیت های ملی هستیم.

مشعل در ادامه تصریح کرد کنفرانس فتح در شرایط ویژه‌ای داخلی و منطقه‌ای برگزار می‌شود که بر آرمان فلسطین و وضعیت منطقه‌ای تأثیراتی خواهد داشت و این موضوع، حجم مسئولیت‌های ما را چند برابر می‌کند.

وی افزود : ما در وطن و تصمیم‌گیری، شریک هستیم و در راستای منفعت ملت و آرمان خود آماده همکاری با فتح و تمام گروه‌های فلسطینی هستیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه تأکید کرد: وطن از همه ما بالاتر است و آرمان فلسطین با وحدت و جهاد ما پیروز خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد «قدس» نماد آرمان فلسطین و پایتخت دولت مستقل فلسطین باقی خواهد ماند.

هفتمین کنگره فتح سه شنبه (دیروز) با حضور «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ‌آغاز به کار کرد و قرار است 5 روز ادامه پیدا کند.
برچسب ها: صراط فتح حماس