۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶
مهمترین عناوین ورزشی روز گذشته

حساب‌هاي داماش مسدود شد/پشت پرده تشویق علی دایی/فتح‌الله‌زاده اشک رحمتی را در آورد/مهرماه نزدیک است به مدارس برگردید!

کد خبر : ۳۳۵۹۲
حساب‌هاي داماش مسدود شد

به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز به نقل از ایسنا امير عابديني مي‌گويد، با استعفاي دينورزاده موافقت مي‌كند و براي سرمربيگري داماش مذاكراتي با ابراهيم قاسم پور انجام داده است.

مدير عامل باشگاه داماش گيلان در حاشيه مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال درباره اين مجمع اظهار كرد: نشست خوبي بود و اين كه براي اصلاح اساسنامه يك كميته تشكيل شد، بسيار مناسب و مفيد است، اميدواريم كه اين كار ختم به خير شود.

عابديني درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود، دينورزاده پس از شكست سنگين داماش مقابل سپاهان در رختكن استعفاء داده، گفت: به من خبر دادند كه دينورزاده در رختكن با بازيكنان خداحافظي كرده است، اگر صحت داشته باشد، دينورزاده از داماش مي‌رود و من با استعفاي او موافقت خواهم كرد. ما فعلا مذاكراتي را با ابراهيم قاسم پور انجام داده‌ايم و در صورت توافق او را جايگزين دينورزاده مي‌كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه اتفاقي براي دارايي‌هاي باشگاه داماش گيلان رخ داده، گفت: حساب‌هاي باشگاه را در رابطه با شركت «هلدينگ» (اختلاس سه هزار ميليارد توماني) مسدود كردند.

خبرنگاري از عابديني پرسيد شما گفته بوديد براي تماشاي پرسپوليس و استقلال به ورزشگاه آزادي مي‌رويد، چه شد كه نرفتيد كه مدير عامل داماش در پاسخ گفت: من تا در ورودي ورزشگاه هم رفتم، اما در آنجا من را راه ندادند، چر ا كه كارت پاركينگ نداشتم و حق هم با آن‌ها بود.

وي درباره نتيجه‌ داربي هم گفت: اين يكي از بهترين داربي‌ها در طي چند سال اخير بود، نبايد فقط بازي بد پرسپوليس را ببينيم، چرا نمي خواهيد بازي زيباي استقلال را ببينيد؟ استقلال در اين بازي واقعا خوب بازي كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از وضعيت فعلي داماش كه در رتبه شانزدهم ليگ است، راضي هستيد، با خنده گفت: ما قرار است پايين‌تر از پرسپوليس باشيم و تا الان هم به هدفمان رسيده ايم .

پشت پرده تشویق علی دایی توسط هواداران استقلال

"صراط" - بازیهای ابتدایی پرسپولیس تهران در لیگ برتر آغاز حاشیه سازی برای این تیم پر طرفدار پایتخت بود .
نحوه خروج دایی از پرسپولیس و شیوه به کار گیری حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید این تیم موجب نارضایتی اغلب هواداران قرمزهای تهرانی شد تا به همین بهانه در ورزشگاه آزادی از دقاقیق میانی بازی به تشویق علی دایی بپردازند تا حداکثر استرس به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس  وارد شود .
به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز این اقدام هواداران پرسپولیسی نه تنها هیچ شوکی به این تیم وارد نکرد بلکه بر حاشیه های اطراف این تیم افزود .
اما نکته جالب توجه سکوت هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه در زمان بازی دربی بود که علیرغم نتیجه نگرفتن تیم محبوبشان و بازی ضعیف بازیکنان، هواداران پرسپولیس به هیچ وجه به تشویق دایی نپرداخته و این هواداران استقلال بودند که برای تحریک تیم مقابل علی دایی را تشویق می کردند .
بنا بر اخبار رسیده این اقدام هواداران آبی پوشان پایتخت از سوی لیدرهای باشگاه پرسپولیس از قبل برنامه ریزی شده بود تا نفوذیهای حاضر در میان استقلالی ها با تشویق دایی خشم هواداران پرسپولیس را در آورده تا آنها به حمایت از کادر فنی فعلی بپردازند .
با این سناریوی از پیش تعیین شده هواداران پرسپولیس تشویق دایی و درخواست برای بازگشت وی را در تقابل با استقلالی ها به فراموشی سپردند.
گفتنی است پیش از آغاز مسابقه دربی و در حین بازی هواداران پرشمار استقلال به تشویق علی دایی پرداختند .

فتح‌الله‌زاده اشک رحمتی را در آورد

به گزارش صراط نیوز سید مهدی رحمتی دیشب به همراه علی فتح‌الله‌زاده، مهدی امیر‌آبادی‌، محسن خلیلی و حامد کاویانپور مهمان برنامه پارک ملت بود.

در این برنامه وقتی مجری بحث را به سمت دستمزد‌های میلیاردی فوتبالیست‌ها پیش برد علی فتح‌الله‌زاده به دفاع از بازیکنان تیمش پرداخت و گفت: «در دنیای فوتبال همه چیز حرفه‌ای است. اما مردم فقط پول و رقم بالای بازیکنان را می‌بینند. اجازه بدهید من یکی از کارهای خیری که همین آقای سید مهدی رحمتی انجام می‌دهد را برای‌تان بگویم» 

این اتفاق در حالی افتاد که دوربین برای یک لحظه روی سید مهدی رحمتی زوم کرد که داشت با اشاره به فتح‌الله‌زاده می‌گفت: «نگو، نگو» اما سرپرست باشگاه استقلال بدون توجه به ایما و اشاره‌های او حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «رحمتی تقریباً ماهی یک بار به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌رود و معلولان را با ویلچر به سمت حرم می‌برد.» 

فتح‌الله‌زاده در حالی این حرف را زد که اشک در چشمان دروازه‌بان استقلال حلقه زد و در برنامه زنده تلویزیونی خیلی خودش را کنترل کرد تا گریه نکند.

 به حال استيلي زار زار گريه كردم

به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز رئيس كانون پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس گفت: از مسئولين بالاي ورزش خواهش مي كنم در خصوص مديريت باشگاه پرسپوليس تجديد نظر كنند و تكليف اين باشگاه بزرگ را مشخص كنند.

همايون بهزادي در گفتگو با فردا در خصوص علل ناكامي هاي اين فصل پرسپوليس خاطر نشان كرد: نمي شود كه يك نفر تيم به اين بزرگي را به تنهايي بچرخاند. اين تيم بايد هيئت مديره، مديرعامل و عواملي كه با فوتبال آشنا هستند را داشته باشد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: دوست ندارم كسي گمان كند كه اين حرف ها را به خاطر باخت 2 بر صفر مقابل استقلال مي زنم. دليل من اين است كه تا به حال پرسپوليس را چه زماني كه در شاهين بوديم و چه در دوراني كه با نام پرسپوليس بازي كرديم اين چنين نديده بودم.

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا حميد استيلي هم در اين ناكامي ها مقصر است يا خير عنوان كرد: در اين ناكامي ها نمي توان حميد استيلي را مقصر دانست. خدا شاهد است كه من دلم براي اين بچه مي سوزد و زماني كه ديدم او عرق مي ريزد در خانه زار زار گريه مي كردم. خدا مي داند كه غصه پرسپوليس ما را ديوانه كرده است.

كاپيتان سال هاي دور سرخپوشان در خصوص تماس هاي مكرر خبرنگاران براي اظهار نظر وي گفت: من تابه حال لب به سخن نگشوده بودم و اين گونه مصاحبه نكرده بودم اما وقتي حرف نمي زني مردم از انسان ناراحت مي شوند.

رئيس كانون پيشكسوتان پرسپوليس اظهار داشت: من از طرف تمام اعضاي پيشكسوتان پرسپوليس مي گويم كه اين آقايان كجاي فوتبال بوده اند كه امروز همه كاره باشگاه شده اند. زماني كه ما پرسپوليس را با خون دل مي ساختيم اين آقايان كجا بودند؟

وي همچنين تصريح كرد: مسئولان به داد مردم برسند و حرف هاي مردم را بشنوند. من از مديريت بالاي كشور و ورزش تمنا مي كنم تا به وضعيت پرسپوليس رسيدگي كنند تا هواداران و پيشكسوتان اين قدر در فشار نباشند.

كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال كشورمان افزود: استقلال در روز بازي با پرسپوليس توانايي زدن گل هاي بيشتر هم داشت اما خدا خواست كه تيم با همان دو گل از زمين مسابقه خارج شد.

بهزادي در پاسخ به اين سوال كه چرا پيشكسوتان دست به كار نمي شوند و وارد عمل نمي شوند گفت: ما پيشكسوتان پاي كار هستيم و كسي ما را نمي بيند. نمي توانيم خودمان برويم و بگوييم كه ما هستيم. اين مسئولين هستند كه بايد پيشكسوتان را ببينند. از سوي ديگر من وقتي يك مصاحبه اين چنين انجام مي دهم تا شش ماه آنقدر حرص مي خورم به روي تخت بيمارستان مي افتم و مريض مي شوم.

وي در بخش پاياني اظهارات خود خاطر نشان كرد: وقتي يك مدير با فردي چون علي دايي كه يك مربي جهاني و بين المللي است بدون تشكر خداحافظي و قطع همكاري مي كند چه انتظاري مي توان داشت كه ساير مربيان نيز امنيت داشته باشند.

دایی:مهرماه نزدیک است به مدارس برگردید!
به گزارش سرویس ورزشی صراط به نقل از فارس ، علی دایی در گفت‌وگویی درباره اتفاقاتی که برای محمد نوری و غلامرضا رضایی در تمرین پرسپولیس افتاده است، اظهار داشت:‌ متأسفانه آقایان به کسانی تهمت زدند که جزو باشرف‌ترین فوتبالیست‌های ایران هستند من با این بازیکنان از زمانی که در تیم ملی بوده‌اند کار کرده‌ام اما متأسفانه الان به این بازیکنان تهمت زدند.
وی افزود:‌آیا گناه کرده‌اند این دو بازیکن در روز روشن آمده‌اند و به احترام من با من عکس گرفته‌اند. آنهایی که به این دو بازیکن تهمت زده‌اند خودشان بی‌غیرت هستند.
دایی ادامه داد: وقتی از یک تیم 8 یا 9 بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود نشانه قابلیت بالای آن تیم است. اما متأسفانه آقایان این را نمی‌دانند. من تعجب می‌کنم چطور زمان پیروزی‌ها مثل فینال جام حذفی آقایان می‌آیند و مدال می‌گیرند اما زمانی که اینطور پرسپولیس می بازد جلو نمی‌آیند.
دایی خاطرنشان کرد: من حمید استیلی را دوست دارم او زحمات زیادی را برای فوتبال این مملکت کشیده است اگر اختلافی با او دارم فوتبالی بوده نه شخصی. آقایان نباید در این شرایط او را تنها بگذارند. سؤال من این است کمیته من‌درآوردی فنی چرا نمی‌آید الان دفاع کند.
وی افزود: تنها گله‌ام این است که چرا استیلی اجازه می‌دهد عده‌ای معلو‌م‌الحال بر سر تمرینات حاضر شوند و برای بازیکنان باشرف پرسپولیس خط و نشان بکشند. زمین فوتبال حرمت دارد و نباید حرمت آن را شکست.
دایی تأکید کرد: به آقایان می‌گویم مهرماه نزدیک است و قرار است زنگ مدارس به صدا درآید پس بهتر است به آموزش و پرورش بروند و به کار خود برسند. من عاجزانه از مسئولان مملکتی خواهش می کنم به داد این پرسپولیس برسند و اجازه ندهند اتفاقاتی ناخوشایند بیافتد. معتقدم باید درب باشگاهی که بوقچی‌ها در آن تصمیم‌گیرنده هستند تخته شود.
وی در پایان یادآور شد: دوست نداشتم در این‌باره حرف بزنم چون نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما وقتی که دیدم آقایان یکسری صحبت‌ها از ابتدای فصل علیه من می‌کنند به این نتیجه رسیدم که باید حرف‌هایی را به زبان بیاورم. من امیدوارم هرچه سریعتر حمید استیلی با پرسپولیس
در بازی‌های آینده موفق شود.



خرین اخبار ، تحلیل ها و تصاویر ورزشی را هر روز می توانید در سرویس ورزش صراط نیوز مطالعه کنید .
نظرات بینندگان
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
اگه واقعا خادم امام رضاست بايد فوتبال رو كنار بگذاره چون طبق آيات قرآن كار عبث و بيهوده اي است و فرداي قيامت بابت صرف جواني براي يه توپ ازش بازخواست ميشه