۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

اولین حضور رئیس‌جمهور کره‌ در انظار +عکس

رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی که با اعترضات مردمی گسترده و تهدید استیضاح روبروست، امروز (پنج‌شنبه) در اقدامی جالب توجه از یک بازار روستایی سوخته بازدید کرد.
کد خبر : ۳۳۵۹۶۳
صراط: رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی که با اعترضات مردمی گسترده و تهدید استیضاح روبروست، امروز (پنج‌شنبه) در اقدامی جالب توجه از یک بازار روستایی سوخته بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، محلی که پارک گئون-های رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی به بازدید رفته است، در نزدیکی زادگاه تولد پدر اوست که به دست یکی از معترضان به آتش‌ کشیده شده است. این مرد ۴۸ ساله از امتناع پارک برای استعفا خشمگین بوده است، اقدام به آتش‌ افروزی کرده بود. این معترض پیشتر نیز در سال ۲۰۱۲ زادگاه یکی دیگر از روسای جمهوری سابق را به آتش کشیده بود. پارک فرزند سومین رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی بین سال‌های ۱۹۶۳ و ۱۹۷۹ بود.

بحران سیاسی کره‌جنوبی بالا گرفته است و مخالفان پارک در پارلمان به سختی تلاش می‌کنند موضعی واحد در راستای استیضاح او اتخاد کنند.

در سانحه آتش‌سوزی، یادبود والدین پارک گئون های تقریبا به طور کامل سوخت. این محل جزو جاذبه‌های گردشگری بود. رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی هنوز درباره این آتش‌سوزی اظهار نظری نکرده است. او اوایل امروز به بازاری در نزدیکی این منطقه رفت که صدها فروشگاه آن در یک آتش‌سوزی دیگر سوختند.

اولین حضور رئیس‌جمهور کره‌ در انظار عمومی