۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

خداداد طعم شکست را چشید+جزئیات

نفت آبادان موفق شد با تک گل تعویض اجباری خود رضا جبیره برابر تیم خداداد عزیزی پیروز شود و تا جایگاه ششم خود را بالا بکشد.
کد خبر : ۳۳۶۰۸۳
صراط: نفت آبادان موفق شد با تک گل تعویض اجباری خود رضا جبیره برابر تیم خداداد عزیزی پیروز شود و تا جایگاه ششم خود را بالا بکشد.

به گزارش"ورزش سه"، دو تیم سیاه جامگان و صنعت نفت در مشهد به مصاف هم رفتند که در نهایت این برزیلی های آبادانی بودند توانستند با تک گل رضا جبیره پیروز شوند و 16 امتیازی شوند. این سومین برد خوزستانی ها در هفته دوازدهم بود تا بهترین هفته خوزستانی ها در لیگ شانزدهم به وجود بیاید.
 

هفته دوازدهم لیگ برتر، 12 آذر 1395
داوران:
حسن اکرمی – فرهاد مروجی – جلیل شعرانی – محمدرضا تارخ 
 
اخطار:
دقیقه 53 عباس عسکری از سیاه‌جامگان
دقیقه 67 اصغر جعفری از سیاه‌جامگان
دقیقه 70 میثم حسینی از سیاه‌جامگان
دقیقه 86 حسین بغلانی از صنعت نفت
 

سیاه جامگان مشهد:
محمد ناصری، محمد خانزاده، محسن آقایی، سید میثم حسینی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، موسی ترائوره، سعید مرادی، حمید علی عسکری و عباس عسکری(79 اصغر جعفری).

سرمربی: خداداد عزیزی

صنعت نفت آبادان:
حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، علی عبداله‌زاده، گویی هیان کیم، محمدرضا پورمحمد، برونو اولیویرا، مسلم مجدمی، محمد زبیر نیک‌نفس، امیر زلیکانی(17 رضا جبیره(85 میلاد شعبانلو)) و رضا نوروزی.

سرمربی: نادر دست نشان
 
شرح گل:
1-0(صنعت نفت آبادان): در حالی که ثانیه های پایانی نیمه اول در حال گذر بود، سانتر از راست مسلم مجدمی به برونو اولیویرا رسید و پاس او روی خط دروازه را رضا جبیره بازیکن تازه ورود این تیم به گل اول این تیم تبدیل کرد.
 
اتفاق ویژه:
در دقیقه 15 امیر ذلیکانی به اجبار مجبور به ترک زمین شد و رضا جبیره به جای وی به زمین آمد. جبیره که تعویض اجباری آبادانی ها بود موفق شد تا تک گل این بازی را به ثمر برساند.
 
بهترین بازیکن:
برونو اولیویرا مهاجم برزیلی روی تک گل آبادانی ها تاثیر مستقیمی داشت و در دیگر دقایق بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.
 
شرح بازی:
دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که به نظر می رسید هر دو سرمربی برای برد به مصاف این بازی بروند. بازی در حالی انجام شد که سیاه جامگان مالک زمین بود و صنعتی ها چشم به ضد حمله داشتند. همان ابتدای بازی امیر ذلیکانی مصدوم شد و جای خود را به رضا جبیره داد. موقعیت های اندک دو تیم در نیمه اول به ثمر ننشست و در حالی که می رفت بازی با تساوی بدون گل تمام شود این رضا جبیره بود که توانست از روی خط دروازه، گل اول بازی را بزند. در نیمه اول دو تیم با همین نتیجه به کار خود پایان دادند.

در نیمه دوم نیز سیاه جامگان با حمله آغاز کرد و در بهترین موقعیت شوت زیبای عباس عسکری به تیرک دروازه برخورد کرد. حملات بعدی سیاه جامگان با ضدحملات خطرناک آبادانی ها جواب داده شد و حتی در یک موقعیت توپ نوروزی به تیرک دروازه ناصری برخورد کرد. 

در این بین البته نفتی ها چندین بار مصدوم شدند که با اعتراض شدید بازیکنان ذوب خصوصا بادامکی مواجه شدند.نفت در نهایت موفق شد با همان تک گل تعویض اجباری دست نشان سه امتیاز را همراه خود به آبادان ببرد.
  
دقایق حساس:
دقیقه 6: شوت از راه دور ایوب کلانتری را حسن هوری با مشت دور کرد.

دقیقه 12: شوت از راه دور برونو با اختلاف بسیار از دروازه محمد ناصری به بیرون رفت.

دقیقه 16: شوت از راه دور غلامحسین بادامکی درون محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 19: حرکت زیبای عباس عسکری و پاس وی به بادامکی رسید اما ضربه او را حسن هوری گرفت.

دقیقه 20: سانتر زیبای عباس عسکری از سمت راست می رفت تا موسی را در یک موقعیت عالی قرار دهد اما موسی برای گل زدن تنها یک قدم کم آورد.

دقیقه 49: شوت از راه دور عباس عسکری با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا بهترین شانس مشهدی ها به بیرون برود.

دقیقه 56: سانتر مصطفی احمدی از میانه میدان به محمدرضا خانزاده رسید و ضربه سر خانزاده و در ادامه ضربه سر ترائوره تنها یک کرنر برای مشهدی ها به ارمغان آورد.

دقیقه 59: ضد حمله آبادانی ها و پاس کیم به رضا نوروزی رسید اما ضربه نوروزی در حالت تک به تک به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز شوت آبادانی ها را سید میثم حسینی به کرنر فرستاد.

دقیقه 63: پاس موسی ترائوره به عباس عسکری رسید اما ضربه عسکری از زاویه بسته را هوری به سختی به کرنر فرستاد.

دقیقه 74: شوت از راه دور رضا نوروزی را محمد ناصری دراز کش در اختیار گرفت.

دقیقه 83: سانتر سیاه جامگانی ها پس از برخورد با سر فرجی به جعفری بازیکن تازه ورود رسید اما این بازیکن نتوانست در حالت تک به تک دروازه هوری را باز کند.
 
 
در حاشیه:
*پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت برای حادثه قطار، سانحه هوایی و شهدای حله رعایت شد.

*تعدادی از هواداران نفت آبادان در ورزشگاه ثامن حاضر هستند و تیم شهر خود را تشویق می کنند.

*امیر زلیکانی همان ابتدای بازی چند بار مصدوم شد و نادر دست نشان مجبور شد او را تعویض کند.

*مدیرعامل و مالک سیاه جامگان از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند.

*اصغر جعفری بازیکن ذخیره سیاه جامگان به یکباره به زمین آمد و توپ را تماس کرد تا یک کارت زرد را به جان بخرد و یک موقعیت خوب به ابادانی ها تقدیم کند.

*حسن هوری و دیگر بازیکنان چندین بار به دلیل مصدومیت به زمین افتاد که این حرکت دروازه بان نفت با واکنش شدید بادامکی مواجه شد.