۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

سقوط پراید با 5 سرنشین به دره‌ای در الموت

بارندگی روز جمعه با حوادثی از جمله سقوط یک دستگاه پراید با پنج سرنشین به دره‌ای در جاده قزوین به الموت همراه بود.
کد خبر : ۳۳۶۱۷۳
صراط: بارندگی روز جمعه با حوادثی از جمله سقوط یک دستگاه پراید با پنج سرنشین به دره‌ای در جاده قزوین به الموت همراه بود.

به گزارش فارس از قزوین، همزمان با ورود موج جدید بارش‌های پاییزی حوادث مختلفی طی جمعه نصیب مردم قزوین شد.

سامانه جدید بارشی که از روز گذشته وارد استان قزوین شد طراوت و زیبایی خاصی را برای این استان به ارمغان آورده است.

بارندگی‌های روز جمعه استان قزوین مردم این استان را غافلگیر کرد، چراکه شاهد حوادث مختلفی همچون طغیان برخی رودخانه‌ها و کانال‌های آب و آب‌گرفتی معابر بودیم.

کانال آبی که از مجاورت خیابان شهید نواب صفوی شهر قزوین می‌گذرد یکی از مسیرهای عبور آب در قزوین است که حجم بالای بارندگی‌های امروز به سمت آن روانه شده بود.

هرچند بارندگی‌های امروز سوغات ارزشمندی برای مردم قزوین بود اما این بارندگی خسارت‌هایی را هم به دنبال داشته است.

حکمت‌الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از آمار امدادرسانی به مصدومان حوادث روز جمعه همزمان با بارندگی خبر داد.

وی افزود:عصر روز جمعه یک دستگاه سواری پراید در محور قزوین به الموت به داخل دره سقوط کرد که این حادثه موجب مصدومیت پنج نفر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد از 5 نفر مصدوم این حادثه یک نفر فوت و یک نفر هم توسط نیروهای هلال احمر نجات یافت.

هاشمی بیان کرد:طی روز جمعه شاهد حوادث جاده‌ای نیز بودیم که از جمله آن می‌توان به واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در بخش مرکزی قزوین اشاره کرد که مصدومان این حوادث توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنا به گزارش‌های رسیده از سوی مسؤولان استانی بارندگی اخیر هشداری برای مردم این استان است تا با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی در بارش‌های پیش رو آماده کنند.