۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

اعتراف رسانه‌ای آمریکا به دروغ اوباما

نگرانی روزنامه نیویورک تایمز از احتمال پیوستن معارضان به اصطلاح میانه‌رو سوریه به صفوف داعش و القاعده، اعتراف ضمنی به تروریستی بودن این گروه‌ها است که استقبال جامعه جهانی از سرکوب آنها را به همراه دارد.
کد خبر : ۳۳۶۲۴۷
صراط: نگرانی روزنامه نیویورک تایمز از احتمال پیوستن معارضان به اصطلاح میانه‌رو سوریه به صفوف داعش و القاعده، اعتراف ضمنی به تروریستی بودن این گروه‌ها است که استقبال جامعه جهانی از سرکوب آنها را به همراه دارد.

 به گزارش فارس در سوریه، اخیرا یکی از رسانه های آمریکایی نزدیک به کاخ سفید اعتراف کرد آنهایی که معارضان میانه رو در سوریه خوانده می‌شدند در واقع تروریست‌هایی هستند که هر لحظه احتمال گرایش آنها به داعش وجود دارد.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: محافل آمریکایی نگران هستند سیاست جدید دونالد ترامپ در توقف کمک به معارضان سوریه منجر به پیوستن آنها به داعش و القاعده شود.

نگرانی لو رفته آمریکا توسط این روزنامه می تواند به ایجاد مشکل برای دولت رو به پایان اوباما و استیضاح آن کشیده شود چرا که این اوباما بود که ایده مخالفان میانه رو در سوریه را رواج داد.

بنابراین وقتی روزنامه مطرح آمریکایی از احتمال تبدیل معارضان میانه رو به تروریست های داعش و القاعده سخن می گوید به این معناست که واشنگتن در دوره اوباما افکار عمومی را با دروغ حمایت از معارضان میانه رو فریب داده است.

چگونه ممکن است آنهایی که مورد حمایت واشنگتن بوده و میانه رو خوانده می شوند به راحتی زیر پرچم داعش و القاعده بروند بنابراین می توان نتیجه گرفت که ایده میانه روی معارضان تنها اسطوره ای است که دولت اوباما آن را خلق کرد.

اما ایده دیگری که موجب وحشت بیشتر دشمنان ائتلاف مقاومت و روسیه شده این است که وقتی این معارضان میانه رو به صف القاعده و داعش ملحق شوند از آنجایی که این دو گروه در لیست تروریسم هستند کشتار عناصر آن معضلی در برابر افکار عمومی جهان نخواهد بود.

در این صورت انگلیس یا شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس مثل قطر و عربستان هرگز نمی توانند حتی یک کلمه لب به اعتراض بگشایند چون عناصر آنها داعشی شده اند و ایده معارضان میانه رو مسلح تنها سرابی خواهد بود که با سرکوب آخرین تروریست‌ها در سوریه از بین می رود.