۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳

دستگيري خواستگار اسيدپاش

اين دختر 20 ساله با بيان اينكه به دليل ضيق وقت و تاريكي هوا از وي خواستم تا در مورد مسايل و مشكلات تلفني با يكديگر صحبت كنيم، گفت: هنگامي كه به سمت منزل در حركت بودم ناگهان بشير ظرف اسيدي را كه به همراه داشت بر روي صورتم پاشيد.
کد خبر : ۳۳۷۱۵

پسر 27 ساله‌اي كه تاب شنيدن پاسخ منفي از خانواده دختر مورد علاقه‌اش را نداشت، با حمله اسيدي دختر مورد علاقه‌اش را سوزاند.

به گزارش صراط نیوز به نقل از ایسنا ماموران كلانتري 129 جامي در نخستين روز تيرماه سالجاري از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي «110» در جريان انتقال مصدومي به بخش اورژانس بيمارستان فارابي قرار گرفتند.

ماموران با حضور در بيمارستان دريافتند دختري 20 ساله به نام «الميرا» در نتيجه پاشيده شدن اسيد از ناحيه صورت مجروح شده است.

در حالي كه تلاش پرستاران و كادر پزشكي بيمارستان فارابي براي بهبود حال عمومي اين دختر 20 ساله ادامه داشت ماموران در گفت‌وگو با خانواده اين دختر 20 ساله دريافتند آنان به «بشير» كه مدتهاست خواستگار «الميرا» است، ظنين هستند.

در حالي كه گمانه‌زني‌هاي كارآگاهان براي تعيين نقش اين خواستگار27 ساله ادامه داشت حال عمومي الميرا از سوي كادر پزشكي مساعد گزارش شد و اين بار كارآگاهان با صحبت كردن با اين مجروح 20 ساله زواياي ديگر اين پرونده را بگشايند.

اين دختر 20 ساله در حالي كه از ناحيه صورت و قسمت چپ بدنش مورد سوختگي شديد واقع شده بود با تاييد ادعاي خانواده‌اش مبني بر نقش «بشير» در اين حادثه گفت كه مدت يكسال با بشير در مانتو فروشي همكار بوده‌ام و پس از مدتي بشير با طرح اين موضوع كه قصد ازدواج دارد به من نزديك شد.

«الميرا» در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به مخالفت خانواده‌اش با ازدواج با اين خواستگار 27 ساله گفت: در روز حادثه در حالي كه از كلاس زبان به منزل بازمي‌گشتم «بشير» كه سوار بر يك موتورسيكلت بود به من نزديك شد و از من خواست تا ساعاتي را به او اختصاص داده و پيرامون مشكلات پيش آمده با يكديگر گفت‌وگو كنم.

اين دختر 20 ساله با بيان اينكه به دليل ضيق وقت و تاريكي هوا از وي خواستم تا در مورد مسايل و مشكلات تلفني با يكديگر صحبت كنيم، گفت: هنگامي كه به سمت منزل در حركت بودم ناگهان بشير ظرف اسيدي را كه به همراه داشت بر روي صورتم پاشيد.

با ثبت اين شكايت و با دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي پرونده به اداره شانزدهم پليس آگاهي ارجاع و تحقيقات كارآگاهان براي شناسايي محل سكونت بشير آغاز شد.

به گزارش ايسنا، همچنين در تحقيقات تكميلي الميرا با اشاره به شكاك بودن بشير، او را فردي بدبين و بددل دانست و به كارآگاهان گفت كه بشير بارها به او متذكر شده بود كه در صورت ازدواج اجازه كار كردن به او را نخواهد داد و به وي در مورد اينكه چرا در هنگام تماس با او تلفن همراهش اشغال بوده است تذكر داده بود.

در حالي كه ماموران با حضور در محل سكونت بشير دريافتند كه اين خواستگار 27 ساله از منزل متواري شده است، نظريه پزشك قانوني در مورد سوختگي الميرا منتشر و بر اساس اين نظريه الميرا از ناحيه چپ صورت، كمر، گوش سمت چپ، دست چپ، كمر و چشم چپ اين فرد به شدت سوخته اما خوشبختانه چشم اين فرد تحت تاثير سوختگي ناشي از اسيد نابينا نشده بود.

تحقيقات براي شناسايي مخفيگاه اين خواستگار ادامه داشت تا اين كه با توجه به اظهارات ضد و نقيض اعضاي خانواده بشير كارآگاهان اطمينان يافتند كه ادعاي اعضاي اين خانواده در مورد اطلاع ‌نداشتن از محل اختفاي «بشير» كذب و خانواده اين فرد از مخفيگاه خواستگار اسيدپاش مطلع هستند كه با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با بازپرس جنايي، يكي از اعضاي اين خانواده دستگير و سرانجام با وجود انكار اوليه، اين فرد معترف شد كه بشير توسط برادر و خواهرزاده‌اش در منزل مسكوني خواهرش در هشتگرد مخفي شده است كه با كسب اين اطلاعات، كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي به هشتگرد رفته و پس از 87 روز از وقوع اسيدپاشي وي را دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، با انتقال متهم به اداره شانزدهم وي ضمن قبول بزه انتسابي مخالفت خانواده الميرا براي ازدواج را انگيزه اسيدپاشي اعلام كرد و همچنين متهم به همراه پرونده متشكله در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار دارد.

برچسب ها: اسید پاشی
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
تـرحم بـر پـلـنـگ تـیـز دنـدان
ستـمکاری بود بـر نوعروسان