۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

تکذیب آزادی متهمان حادثه قطار سمنان

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان گفت: هرگونه خبر مبنی بر آزادی متهمان پرونده حادثه قطار در هفت خوان که به کشته شدن بیش از ۴۰هموطن انجامید را تکذیب می کنیم.
کد خبر : ۳۳۷۵۶۱
صراط: دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان گفت: هرگونه خبر مبنی بر آزادی متهمان پرونده حادثه قطار در هفت خوان که به کشته شدن بیش از ۴۰هموطن انجامید را تکذیب می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حید آسیابی با تاکید بر اینکه چهار متهم پرونده حادثه قطار هفتخان کماکان در بازداشت به سر می برند، ابراز داشت: هرگونه خبر در خصوص آزادی هر یک از متهمان کذب است.

وی افزود: متهمان حادثه برخورد قطار تبریز-مشهد و سمنان-مشهد که به جان باختن عده ای از هموطنان و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، هنوز بازداشت هستند و تکلیف آنها توسط مراجع قضایی روشن می شود.

دادستان مرکز استان سمنان، گفت: بررسی ها برای روشن شدن علت حادثه قطار ایستگاه هفت خوان هنوز ادامه دارد.

آسیابی افزود: تا ارائه نظر دقیق و قطعی در نهایت نمی توان به طور قاطع درباره این پرونده اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: دستگاه  قضا همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، به طور جد رسیدگی به پرونده تصادف قطار در ایستگاه هفت خوان و مرگ هموطنان و زائران حرم رضوی را در اولویت خود قرار داده است.

دادستان مرکز استان سمنان گفت: دستگاه قضا پس از بررسی های کارشناسانه و شنیدن اظهارات متهمان و مدعی العموم نظر و رای نهایی را صادر خواهد کرد.

آسیابی بیان داشت: به طور قطع نمی توان درباره این پرونده اظهار نظر کرد و باید تا پایان تحقیقات به انتظار نشست.