۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵

برخی افراد نان فتنه را می خورند

اسناد مربوط به سخنرانی من در آن سال و حتی 22 بهمن سال 89 پیرامون جریان فتنه موجود است، من از طرف آیت الله جنتی برای سخنرانی این مراسم انتخاب شده بودم، حال این آقایان براساس چه اسناد و مدارکی من را به جریان فتنه متصل می کنند؟ تاکی قرار است از لغت فتنه بهره برداری جناحی و سیاسی شود؟ از کنار آن فتنه، امروز صدها فتنه در حال سر برآوردن است.
کد خبر : ۳۳۷۹۲

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه ادبیات و گفتمان سیاستمداران کشور باید در شان نظام جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان ساخت: خط امام راحل و مقام معظم رهبری روشن و تعریف شده است وحرکت در این مسیر با تهمت و افترا سازگار نیست، مقام معظم رهبری نیز بارها بر حفظ شان و احترام به افراد تاکید کرده اند و هرگونه شانتاژ و تهمت علیه افراد را نفی کرده اند.
به گزاش صراط نیوز "سید ابوالحسن نواب" در گفت و گو فردا در واکنش به اتهامات وارد شده به وی از سوی علی اصغر زارعی نماینده تهران در نشست جبهه پایداری، اظهار داشت: فعالیت و عملکرد من در نظام کاملا روشن و شفاف است چه آن زمان که در سپاه پاسداران و جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم چه امروز که در منصب های مختلف تلاش کرده ام در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب و خط رهبری معظم حرکت کنم، با این وصف باید از افرادی چون آقای زارعی پرسید که برای این نظام چه کرده اند و در کدام مقطع انقلاب نقش آفرینی کرده اند؟

تاکی قرار است از لغت فتنه بهره برداری جناحی و سیاسی شود؟

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سخنرانی خود در 22 بهمن سال 88 در خوزستان، گفت: اسناد مربوط به سخنرانی من در آن سال و حتی 22 بهمن سال 89 پیرامون جریان فتنه موجود است، من از طرف آیت الله جنتی برای سخنرانی این مراسم انتخاب شده بودم، حال این آقایان براساس چه اسناد و مدارکی من را به جریان فتنه متصل می کنند؟ تاکی قرار است از لغت فتنه بهره برداری جناحی و سیاسی شود؟ از کنار آن فتنه، امروز صدها فتنه در حال سر برآوردن است.

نواب با تاکید براینکه عقبه اصولگرایی من شفاف و روشن است، خاطرنشان کرد: از همین آقایانی که من را متهم به همراهی با فتنه می کنند باید پرسید اگر این سخن‌شان درست است چگونه مقام معظم رهبری مرا بعد از استعفا از مرکز خدمات حوزه علمیه به عنوان عضو هیئت مدیره این مرکز منصوب کرده اند؟ چگونه ریاست یکی از مهمترین دانشگاه های دینی و مذهبی را برعهده دارم؟ چگونه معاونت سیاسی جامعه روحانیت مبارز به عنوان یک تشکل بزرگ و مهم روحانی را برعهده من گذاشته اند؟

برخی افراد نان فتنه را می خورند

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برخی افراد نان فتنه را می خورند، گفت: ما مسلمانیم و در دین ما تهمت زدن گناهی بزرگ است، با استناد به چه مدارک و شواهدی این اتهامات را متوجه من می کنند، تا کی قرار است با انگ زدن و تهمت زدن به مقاصد خود برسند، من از آقای زارعی تعجب می کنم و به ایشان می گوییم بروند عقبه سیاسی و اصولگرایی من را از دوستان خود آقایان حسینیان و آقاتهرانی بپرسند و مطمئن باشند که ما با اینگونه سخنان تسلیم افرادی چون آقای مشایی نمی شویم.

سمتی در کمیته 7+8 ندارم

وی با بیان اینکه سمتی در کمیته 7+8 ندارد، افزود: این کمیته متشکل از بزرگان و معتمدان اصولگرایی است که با هدایت آیت الله مهدوی کنی مطمئنا در راستای وحدت اصولگرایی قدم بر میدارند و همه اصولگرایان باید به تصمیمات این کمیته اعتماد و اطمینان کنند.

نواب تصریح کرد: من سمتی در کمیته 7+8 ندارم ولی تا آنجا که می دانم و خود آیت الله کنی نیز عنوان کرده اند راه برای ورود جبهه پایداری به این کمیته و جمع اصولگرایان باز است ولی خود آنها از این موضوع سرباز می زنند.

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز وجود اختلاف نظر در هر نظام سیاسی را طبیعی دانست و گفت: همیشه گفته ایم اختلاف نظر و عقیده تا آنجا که به گرم شدن فضای انتخاباتی و بیان عقاید سازنده و درست منجر شود مورد پذیرش است اما آنجا که گروهی تنها به دنبال نفع شخصی و سهم خواهی باشند مضر و باید با آن مقابله شود.

رییس دانشگاه ادیان و مذاهب به دیدار اخیر خود با آیت الله مصباح اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار جمعی از شاگردان ایشان و اعضای جبهه پایداری حضور داشتند، ما با برادران خود در این جبهه سر جنگ و دشمنی نداریم، اتفاقا بسیاری از این افراد از دوستان من هستند و هیچ مشکلی با آنها نداریم.

وی با تاکید براینکه باید ادبیات وگفتمان سیاسی سیاستمداران ما در شان نظام جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان ساخت: خط امام راحل و مقام معظم رهبری روشن و تعریف شده است وحرکت در این مسیر با تهمت و افترا سازگار نیست، مقام معظم رهبری نیز بارها بر حفظ شان و احترام به افراد تاکید کرده اند و هرگونه شانتاژ و تهمت علیه افراد را نفی کرده اند.

نواب اظهار امیدواری کرد با پیوستن و حضور اعضای جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان و پیروی آنها از تصمیمات این کمیته شاهد وحدت منسجم تر و عمیق تر بین اصولگرایان باشیم.

برچسب ها: فتنه روحانیت