۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

توصیه سرلشکر باقری درباره الزامات زیست محیطی

ریيس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران بر ارتقاء شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی و انقلابی و رعايت الزامات زيست محيطی در مأموريت‌ها و رزمايش‌های نظامی و انتظامی تأکيد کرد.
کد خبر : ۳۳۸۳۳۵
صراط: ریيس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران بر ارتقاء شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی و انقلابی و رعايت الزامات زيست محيطی در مأموريت‌ها و رزمايش‌های نظامی و انتظامی تأکيد کرد.

به گزارش دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستادکل نیروهای مسلح در چهارمين همايش مشترک «سلامت، ايمنی و محیط زیست نیروهای مسلح» و سومين جشنواره امام هادی(ع) که در ستاد فرماندهی نيروی انتظامی برگزار شد، گفت: ارتقا شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی، انقلابی و توسعه فرهنگ ايمنی به دست خواهد آمد.

وی آگاه‌سازی کارکنان نيروهای مسلح را از طريق آموزش‌های گسترده و انجام نظارت‌های هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعيين اقدامات پيشگيرانه در حذف عوامل خطرآفرين، ايمن سازی محيط، بهداشت حرفه‌ای و رعايت الزامات زيست محيطی و توجه به اين اولويت‌ها را در انجام مأموريت‌ها و رزمايش‌ها تأکيد کرد.

سرلشکر باقری همچنين از اقدامات سازنده و موثر نيروهای مسلح در اجرای تدابير فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالي) در پيشگيری از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمی از حوزه‌های مسئوليتی تقدير و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته در آماده سازی تجهيزات و سامانه‌های دفاعی و حفظ توان و آمادگی رزم با وجود تحريم‌های ظالمانه و محدوديت‌های موجود و تحقق شعار «ما می‌توانيم» قدردانی و تقدير کرد.
 
گفتنی است، در پايان با اهداء لوح از برگزيدگان بخش‌های مختلف ستادی، پژوهشی، عملياتی و ايثارگران تقدير شد.