۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

اعدام 28 تن توسط تروریست‌ها در حویجه

یکی از مسئولان عشایری استان الانبار عراق از دفع حمله موشکی داعش به سد حدیثه خبر داد. در همین حال داعش در کرکوک 28 تن از نیروهای پیشین ارتش را به اتهام جاسوسی اعدام کرد.
کد خبر : ۳۳۸۳۴۵
صراط: یکی از مسئولان عشایری استان الانبار عراق از دفع حمله موشکی داعش به سد حدیثه خبر داد. در همین حال داعش در کرکوک 28 تن از نیروهای پیشین ارتش را به اتهام جاسوسی اعدام کرد.

گزارش ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، ناظم الجغیفی، افسر اطلاعات نیروهای مردمی موسوم به "حشد عشایری" در شهر حدیثه واقع در 20 کیلومتری غرب استان الانبار از دفع حمله موشکی داعش به سد خبر داد.

الجغیفی گفت: نیروهای حشد عشایری توانستند در این عملیات سه داعشی را از پای درآورده و دو تن دیگر از آنها را بازداشت کنند اما دو داعشی موفق به فرار شدند.

کنترل شهرستان حدیثه و سد موجود در آن به شکل کامل در دست نیروهای امنیتی عراق و عشایر الانبار است اما این نیروها برخی اوقات با حملات داعش از سمت بیابان‌های اسستان مواجه می‌شوند.

سرحد قادر، مدیر پلیس شهرستان‌ها و نواحی استان کرکوک نیز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 28 تن از نیروهای پیشین ارتش را در یکی از محله‌های شهرستان الحویجه به اتهام جاسوسی برای نیروهای دولت عراق و پیشمرگ‌ها اعدام کرده است.

قادر افزود: پس از صدور حکم اعدام برای این افراد از سوی دادگاه شرعی داعش در الحویجه، ‌این گروه تروریستی آنها را اعدام و اقدام به ضبط تصاویر این اعدام کرد.

انتهای پیام