۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸

بالاترين سرعت اينترنت در ليتواني!

عزل یا استعفا این افراد حداقل کاری است که باید صورت پذیرد/ استعفا دهند که چه شود؟!/ به کسی نمی گوییم استعفا کن یا نکن/ مدیر عاملان بانکهای دخیل و معاونین و به خصوص رییس و معاونین بانک مرکزی بهتر است کنار بروند/...
کد خبر : ۳۳۸۵۱
به گزارش صراط نیوز برخی نمایندگان شاخص و متعلق به جناح های مختلف مجلس شورای اسلامی ، در گفتگو با  اعتدال ، نظر خود را درباره مسئولین دولتی  مقصر درپرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی عنوان داشتند:

محمد رضا باهنر نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، نائب رییس مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

حداقل اتهام این افراد این است که تعلل کرده اند و در زیر مجموعه آنها این اتفاقات صورت گرفته و این افراد باید به گونه ای پاسخگوی افکار عمومی باشند و اگر بعضی از مسئولین امر استعفا بدهند شاید بهتر بتوانند نظر افکار عمومی  را بهبود دهند.

محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان ، رییس فراکسیون خط امام ره (اصلاح طلبان) و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

اختلاس علت نیست معلول است و نباید علت های اختلاس را در این حد را ارزیابی کنیم؛ متاسفانه مسئولین ما شناخت صحیح از افکار عمومی ندارند و نمی توانند آنچه که میل مردم است را انجام دهند؛ استعفا اگر کسی هم مقصر نبود،  می توانست مرهمی باشد برای احساسات جریحه دار شده عمومی ، ولی  متاسفانه هیچ مسئولی در کشور ما تاکنون به این امر مبادرت نداشته و خیلی خوب بود اگر این کار انجام می گرفت.

حمید رضا کاتوزیان نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، عضو فراکسیون اصولگرایان و رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

افراد مسئول و مرتبط با این اختلاس ، نه به خاطر کوتاهی یا مباشرتشان در مساله ، بلکه حداقل برای جلب اعتماد مردم باید استعفا دهند و  اگر بخواهند رضایت مردم جلب شود باید هفت تا هشت نفر از سیستم پولی و بانکی کشور استعفا دهند؛ مدیر عاملان بانکهای دخیل و معاونین و به خصوص رییس و معاونین  بانک مرکزی بهتر است کنار بروند.

علی مطهری نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، عضو فراکسیون اصولگرایان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

در درجه اول  رییس کل بانک مرکزی و در درجه دوم روسای بانکها در اینجا مسئولند و اگر نقصی هم در روشهای نظارتی ما وجود دارد اما اینها مسئولند. اگر اختلاسی در زیر مجموعه آنها صورت گرفته پاسخگو باشند؛ اگر برخی از اینها استعفا می دانند باعث التیام دل مردم می شد ، اما فکر می کنم مقامات عالی رتبه دولتی اجازه این کار را به آنها ندهند .در مجموع باید صبر کرد تا قوه قضاییه نتیجه تحقیقات خود را اعلام کند تا بهتر بتوان قضاوت کرد.

سید علیرضا مرندی نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، عضو فراکسیون خط امام ره (اصلاح طلبان) و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

استعفا این افراد بستگی دارد به مقصر بودن و نبودن آنها دارد و اکنون نمی توان قضاوت کرد؛ در این مساله کوتاهی صورت گرفته ، اما این که چه کسی ، چقدر کوتاهی کرده هنوز مشخص نشده؛ مسولانی که کوتاهی کرده اند عذر خواهی کنند و اگر تشخیص می دهند که خطایشان بزرگ است ، خود استعفا دهند.

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، عضو فراکسیون اصولگرایان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

من پیشنهاد استعفای مسئولان رده بالایی که به نحوی مرتبط با موضوع می شوند را دارم؛ معنای این استعفا هم این نیست که شانه از زیر بار مسئولیت خالی کنند ، بلکه یک نوع ابراز تاسف و ناراحتی عملی از اتفاقی است که در زیرمجموعه آنها رخ داده است.

اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی:
 
به کسی نمی گوییم استعفا کن یا نکن ، اما استعفا یا عزل هر کدام از افراد مسئول در این پرونده ، بسته به مقصر بودن یا نبودن آنها دارد و باید رسیدگی شود.

حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

مسئولین مقصر در اختلاس ، استعفا دهند ، گاهی اوقات استعفا این افراد نشان دهنده همدردی با اتفاق افتاده است تا به مردم این پیام داده شود که هر چند که ما در این اختلاس نقشی نداشتیم،  اما با استعفا نوعی از مردم عذر خواهی می کنیم.

عباسعلی نورا نماینده مردم زابل و زهک ، عضو فراکسیون اصولگرایان و نائب رییس دوم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

عزل یا استعفا این افراد حداقل کاری است که باید صورت پذیرد؛ رییس بانک ملی ؛ رییس بانک صادرات ؛ رییس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد کسانی هستند که برای حرمت مردم و نظام جمهوری اسلامی باید  استعفا دهند.


حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب ، عضو فراکسیون اصولگرایان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

مجلس باید کمیته حقیقت یاب برای مسالهاختلاس تشکیل دهد ، زیرا اختلاس صورت گرفته در تارخ ایران بی سابقه بوده و نمی توان راحت از آن گذر کرد و کسانی که مقصرند باید به میزان قصور در کار مورد مواخذه قرار گیرند؛ متاسفانه استعفا در ایران رسم نیست لیکن انتظار داریم مقصران مشخص شده و استعفا دهند.

مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای:

نه استعفا چرا ؛ واقعا باید دید مشکل اصلی چیست و راه حل را پیدا کرد . استعفا دهند که چه شود ؟! استعفا یک حرف شعاری است و باید دید گذرگاه انحرافی  زمینه اختلاسی که پیش آمده کجاست ؛ شاید این اختلاس بیش از اینها بوده وما خبر نداشته ایم ، یا فردا مساله بزرگتری پیش بیاید.
برچسب ها: اینترنت سرعت