۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

مدافع پدیده: توپ به دستم خورد

مدافع پدیده مشهد می‌گوید شوت کاوه رضایی به دست او برخورد کرده اما با توجه به فاصله کم میان این دو بازیکن نمی‌توان آن صحنه را پنالتی دانست.
کد خبر : ۳۳۸۵۱۳
صراط: مدافع پدیده مشهد می‌گوید شوت کاوه رضایی به دست او برخورد کرده اما با توجه به فاصله کم میان این دو بازیکن نمی‌توان آن صحنه را پنالتی دانست.

به گزارش ایسنا، محمدحسین مرادمند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در یک صحنه دچار خطای پنالتی شده است و شوت کاوه رضایی با برخورد به دست او وارد دروازه نشد، گفت: آن صحنه پنالتی نبود. توپ به دست من خورد ولی این اتفاق از فاصله نزدیکی انجام گرفت به طوری که من توپ را ندیدم و سرم را به سمت دروازه چرخانده بودم. حتی زمانی که کاوه از من پرسید پنالتی شد به او هم گفتم که فاصله‌ام کم بود و توپ را ندیدم. نمی‌توان این خطا را از عمد دانست.

مدافع پدیده با بیان اینکه تیم آن‌ها بی‌کس است، گفت: حس می‌کنم کسی به تیم ما توجه نمی‌کند. حداقل می‌توانستند یک روز به ما مهلت بدهند. بازی ما با پرسپولیس به تعویق افتاده بود و درخواست‌مان را به فدراسیون دادیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. هر اتفاقی ممکن است در این فوتبال بیفتد ولی کسی صدای ما را نمی‌شنود. نمی‌توانم همه حرف‌ها را بیان کنم. انتظار دارم فدراسیون فوتبال به فکر تیم‌های شهرستانی باشد. بازیکنان ما در این بازی توان دویدن نداشتند.

او اضافه کرد: مانند استقلال بازیکنان زیادی نداریم که در هر بازی چند بازیکن را خارج از فهرست قرار دهیم. نهایتا ۱۵ بازیکن داریم که مجبوریم فقط از آن‌ها استفاده کنیم. از طرفی معتقدم باید از این دیدار حداقل یک امتیاز را به دست می‌آوردیم.