۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

رقم اختلاس 1730 ميليارد است!!!

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه درباره مبلغ اختلاس اعلام شده درست نیست چرا که مبلغی که به طور غیر قانونی و غیر مجاز مورد استفاده این گروه قرار گرفته یک هزار و 730 میلیارد تومان است.
کد خبر : ۳۳۸۶۲
به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد ابراهیم نکونام، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در نشست خبری امروز (چهارشنبه) با اشاره به اختلاس اخیر، اظهار داشت: اتفاق بدی در کشور رخ داد که به موجب آن مبالغ زیادی از وجوه برخی بانک‌های خصوصی و دولتی به صورت غیر مجاز مورد سوءاستفاده قرار گرفت که موجب نگرانی مردم و مسئولان شد.

وی با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 مجلس، همراه با قوای سه گانه به طور جدی پیگیر مبلغ اختلاس شده هستند، افزود: کمیسیون اصل 90 در تاریخ 18 دی سال گذشته، نامه‌ای را به بانک‌های مختلف از جمله بانک مرکزی، ملی، صادرات و رفاه نوشته و نسبت به تحرکات غیرقانونی آقای امیرمنصور آریا هشدار داده بود اما بی‌توجهی به هشدارهای کمیسیون اصل 90 متأسفانه موجب این اختلاس شد.

نکونام ضمن تشریح کامل بحث اختلاس گفت آنچه درباره مبلغ اختلاس اعلام شده درست نیست چرا که مبلغی که به طور غیر قانونی و غیر مجاز مورد استفاده این گروه قرار گرفته یک هزار و 730 میلیارد تومان است.
متن کامل نشست خبری متعاقبا منتشر خواهد شد.
برچسب ها: اختلاس
نظرات بینندگان
همان متهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
دیدی تهمت می زدید . آخه خدائی هست حساب و کتابی هست شما گفتید 3000 میلیارد تومان من جا خوردم ، ترسیدم . اگه از همون اول گفته بودید 1730 میلیارد تومن ، من همون جا پولتونو می دادم . فکر کردید ما گدائیم ؟ اینقدر جمع کردیم که از این پول خوردها نترسیدم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
صراط جان ماست مالیش نکن ما که چهره اصلی مسولین برامان روشن شده تو دیگه چرا؟