۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

منصوریان در اولین روز زمستان+تصاویر

آنها که علیرضا منصوریان را می شناسند احتمالا نمی توانند حالت های او را در تمرین امروز تیمش باور کنند.
کد خبر : ۳۳۹۴۶۱
صراط: آنها که علیرضا منصوریان را می شناسند احتمالا نمی توانند حالت های او را در تمرین امروز تیمش باور کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست روز گذشته استقلال برابر نفت اولین شکست این فصل این تیم نبود اما قطعا مهمترین آن بود. منصوریان بعد از شکست برابر تراکتورسازی، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان می توانست ادعا کند که هنوز راه طولانی تا پایان فصل باقی مانده است و می تواند شرایط را درست کند اما شکست برابر نفت تهران برای او و تیمش یک پیغام واضح داشت:« پایان راه استقلال در جام حذفی و از دست رفتن اولین جام فصل.»

منصوریان یک روز بعد از شکست برابر نفت به محل تمرین استقلال آمد ولی آنقدر ناراحت بود که حتی حاضر نشد لباس های تمرین را برتن کند و ترجیح داد با لباس شخصی تنها از راه دور عملکرد شاگردانش را تماشا کند. او در طول تمرین به جز چند دقیقه صحبت با خسرو حیدری و امید ابراهیمی، چندان واکنشی نسبت به حضور بازیکنان در محل تمرین نشان نداد و بیشتر وقت خود را صرف صحبت کردن با بهتاش فریبا کرد، مردی که در دوران بازیگری منصوریان نقش پررنگی در آبی پوش کردن او داشت و حالا هم سرمربی جوان آبی ها از او همفکری می خواهد که بتواند استقلال را از این شرایط خارج کند.

منصوریان شب گذشته در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران اعلام کرد که هرگز فکر نمی کرد با حضور در استقلال با این مشکلات روبه رو شود و شاید حالا خیلی ها منتظر هستند تا ببینند  آیا او دستش را به علامت تسلیم بالا می برد یا نه؟
 
منصوریان در اولین روز زمستان+تصاویر

منصوریان در اولین روز زمستان+تصاویر

منصوریان در اولین روز زمستان+تصاویر

منصوریان در اولین روز زمستان+تصاویر