۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

رضایی: فریاد مسلمانان را به گوش جهان می‌رسانیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هنوز نبرد پایان نیافته است، گفت: ما و صدا و سیما هم‌سنگرانی هستیم که امروز در حلب فریاد مسلمانان را به گوش عالمیان می‌رسانیم.
کد خبر : ۳۳۹۶۷۹
صراط: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هنوز نبرد پایان نیافته است، گفت: ما و صدا و سیما هم‌سنگرانی هستیم که امروز در حلب فریاد مسلمانان را به گوش عالمیان می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی صدا وسیما، اظهار کرد: استان خوزستان سرزمینی است که رویاهای دشمن را در جداکردن بخشی از ایران ما باطل کرد. اینجا همان سرزمینی است که 8 سال مردانه جنگید و حتی یک وجب از خاک آن جدا نشد.

او با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در خوزستان یک رویداد تاریخی اتفاق افتاد و بعد از 300 سال ملت ایران ثابت کرد که هیچگاه نقطه‌ای دیگر از ایران جدا نخواهد شد که دیگر سمرقند، بخارا و قفقازی اهدا نخواهد شد. خوزستان آذربایجان، اصفهان و تهران همیشه برای ایران هستند و آن حوادث تلخ دیگر تکرار نمی‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دفاع مقدس با خانواده صدا و سیما ارتباط بسیار صمیمانه‌ای دارد، اظهار کرد: در آن دوران جز دوربین‌های صدا و سیما کسی همراه سلاح به دستان رزمنده ما نبود و جز خبرنگاران صدا و سیما کسی نبردها، فریادها و مقاومت‌های ما را حس نمی‌کرد. غیر از آن‌ها کسی نبود که موم‌های شیمایی و حملات سرد دشمن را به شهرهای دیگر این مرز و بوم منعکس کند. به همین خاطر است که خانواده صدا و سیما هم به نوعی به استان خوزستان تعلق دارد.

وی یادآور شد: قطعات و عکس‌هایی که امروز در صدا وسیما از این سرزمین ثبت شده است در تاریخ اسلامی ما بی سابقه است. اما این نبرد هنوز پایان نیافته، ما و شما هم‌سنگرانی هستیم که امروز در حلب فریاد مسلمانان را به گوش عالمیان می‌رسانیم. در عراق و یمن باز هم صدا و سیما و خبرنگاران آن واقعیات را به جهانیان منعکس می‌کنند و عجیب است دنیایی که حقوق بشر را تابلوی خودش کرده در برابر فجایع انسانی صدا و سیمایشان را خاموش کرده، خلاف می‌گویند و ظالم را مظلوم نشان می‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه صدا و سیمای ایران ستم‌های جهانی را نشان داده است، اظهار کرد: زمانی بود که ما را در مذاکرات سوریه راه نمی‌دادند. عربستان، قطر ،‌انگلیس ، آمریکا و روسیه حضور داشتند اما ما را راه نمی‌دادند، اما امروز با وجود اینکه شب قبل از مذاکرات، سفیر روسیه را ترور کردند فردا جلسه‌ای تشکیل شد که دیگر نه آمریکایی‌ها و نه انگلیسی‌ها را راه ندادیم و با روسیه و ترکیه، آینده سوریه را رقم زدیم. ترکیه که 5 سال با آقای اسد مخالفت می‌کرد اعتراف کرد که این حکومت باید بداند و شما هم مطمئن باشید که حق همیشه پایدار است.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم