۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

دیدار نمایندگان با ظریف برای دلجویی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی از دیدار رئیس این کمیسیون و تعدادی از اعضا با وزیرامورخارجه کشورمان طی شب گذشته خبرداد.
کد خبر : ۳۴۰۲۸۷
صراط: عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی از دیدار رئیس این کمیسیون و تعدادی از اعضا با وزیرامورخارجه کشورمان طی شب گذشته خبرداد.

کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  از حضور رئیس این کمیسیون به همراه تعدادی از اعضای ‌آن در محل وزارت امورخارجه طی شب گذشته خبرداد.

وی ادامه داد: شب گذشته آقای بروجردی به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور دلجویی از اتفاقات اخیر بعد از پایان صحن علنی به دیدار ظریف وزیرامورخارجه کشورمان رفتند.

نماینده مردم تفت و میبد تصریح کرد: با توجه به آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف و معاونانش به منظور بررسی بودجه سالیانه وزارت‌ امورخارجه و بیان برخی موضوعات در ارتباط با برجام که منجر به سوء برداشت از سوی برخی نمایندگان شده بود این دیدار انجام شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: ظریف شب گذشته بیان داشت که همچنان به تعامل خود با مجلس و کمیسیون امنیت ملی ادامه خواهد داد زیرا وی به عنوان یکی از وزرا در کاری حساس بی‌توقع کار کرده است و در برخورد با این قضایا بسیار منطقی برخورد کرد.