۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

غرق شدن مرد ۴۰ ساله در سد وحدت سنندج

سنندج-مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج از غرق شدن مرد ۴۰ ساله در سد وحدت خبر داد و گفت : علت غرق شدن نامعلوم است.
کد خبر : ۳۴۱۱۸۱
صراط: سنندج-مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج از غرق شدن مرد ۴۰ ساله در سد وحدت خبر داد و گفت : علت غرق شدن نامعلوم است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سنندج ، رامین اسدنژاد  از وقوع چندین حوادث  در سطح شهر خبر داد و گفت: بر اساس تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ خبر غرق شدن مرد ۴۰ ساله در سد وحدت به این سازمان اطلاع داده شد.

وی بیان کرد : بلافاصله غواصان این سازمان به  محل حادثه اعزام شدند و جسد این مرد که روی آب شناور بود از آب بیرون کشیدند.

وی اظهارداشت: علت مرگ این مرد نامعلوم است و جسد برای  بررسی های لازم به پزشکی قانونی انتقال داد شد.

اسد نژاد از وقوع دو آتش سوزی در سطح شهر خبر داد و گفت: نخستین حادثه آتش سوزی مربوط به یک باب منزل مسکونی واقع در باغ ژاله است که از اجاق برق برای گرم کردن کرسی استفاده کرده بودند و به علت گرم شدن پتو منزل دچار آتش سوزی شده و خساراتی زیادی را هم  به بار آورد.

وی در خصوص دومین حادثه آتش سوزی ادامه داد: در دومین حادثه یک باب مغازه فروش  لوازم خودروواقع در شهرک صنعتی دچار حریق شد که در این حادثه بخشی زیادی از وسایل این مغازه طعمه حریق شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و عنوان کرد : در این حادثه سه نفر از سرنشینان این خودرو سواری که در داخل ماشین گیر کرده بودند توسط نیروهای این سازمان از ماشین بیرون کشیده شدند و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رامین اسد نژاد افزود: در حادثه دیگر یک دستگاه کامیون ده چرخ در مسیر ساتیله به دیواندره واژگون شد که نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر هم مصدوم شد که از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.