۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

تقلب سعودی‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال رو شد

رئیس کمیته ملی‌المپیک عربستان اظهارات تکان‌دهنده‌ای درباره انتخابات اخیر ریاست فدراسیون فوتبال این کشور مطرح کرد و این انتخابات را ناپاک دانست.
کد خبر : ۳۴۱۳۸۹
صراط: رئیس کمیته ملی‌المپیک عربستان اظهارات تکان‌دهنده‌ای درباره انتخابات اخیر ریاست فدراسیون فوتبال این کشور مطرح کرد و این انتخابات را ناپاک دانست.

به گزارش فارس، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عربستان دو روز پیش در حالی برگزار شد که به طرز مشکوکی 5 عضو کمیته ملی المپیک عربستان در این انتخابات شرکت نکردند و این انتخابات را تحریم کردند.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عربستان با 4 کاندیدا برگزار شد که در نهایت  عادل عزت با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس جدید فدراسیون سعودی انتخاب شد.

در این راستا محمد الدویش، رئیس کمیته ملی المپیک در مصاحبه تلویزیونی با مجری برنامه «اکشن یا دوری» دست به اظهاراتی تکان دهنده و افشاگرایانه زد و این انتخابات را ناپاک دانست.

او در سخنانش با مجری شبکه رسمی سعودی‌ که تلاش می‌کرد با مغلطه این مسئول را مقصر اصلی بداند عنوان کرد که از فدراسیون جهانی فوتبال درخواست دارم که به این انتخابات ورود کند و ببیند که چرا 5 عضو کمیته ملی المپیک در این انتخابات حاضر نشدند. این اقدام من به این خاطر است که اوضاع فدراسیون در شرایط بحرانی قرار دارد و در آینده تعلیق در انتظار فوتبال عربستان است.

این اظهارات تکان دهنده مسئول بلند پایه عربستان نشان می‌دهد که در این انتخابات تقلبی رخ داده است و اگر این تقلب برای فیفا ثابت شود فدراسیون فوتبال این کشور تعلیق می‌شود.