۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
حجت‌الاسلام انصاری مطرح کرد

تأکید رهبر انقلاب بر اولویت پدافند و دفاع از آسمان

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور گفت: مقام معظم رهبری در مسأله دفاع از کشور، پدافند و دفاع از آسمان را به عنوان اولویت اصلی مطرح می‌کنند.
کد خبر : ۳۴۱۴۲۶
صراط: رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور گفت: مقام معظم رهبری در مسأله دفاع از کشور، پدافند و دفاع از آسمان را به عنوان اولویت اصلی مطرح می‌کنند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: همه ما خوشحالیم که در همه مناطق و گوشه گوشه ایران نمایندگان مقام معظم رهبری حول محور مسائل دینی و معرفتی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه شرق کشور و خراسان جنوبی یکی از یگان‌های بزرگ پدافند هوایی مستقر است، بیان داشت: پدافند هوایی از اصلی‌ترین اولویت‌های دفاع در کشور بوده که مورد تأکید رهبری نیز قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری توضیح داد: رهبر انقلاب فرمودند در دفاع اولویت اول آسمان و بعد دریا است و اگر بنا باشد خطری کشور را تهدید کند دشمن اصلی از طریق دریا به ما نزدیک می‌شود و از آسمان به ما لطمه می‌زند.

انصاری با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسأله دفاع از کشور پدافند و دفاع از آسمان را به عنوان اولویت اصلی مطرح می‌کنند، ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین نیازهای دفاعی، دفاع در آسمان بوده که بر عهده سربازان و کارکنان پدافند هوایی قرار گرفته است.

وی کارکنان پدافند را دلسوز، دلاور، کم‌توقع و حاضر در صحنه دانست و گفت: توجه مقام عظمای ولایت سبب رشد روز‌به‌روز پدافند شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور، خراسان جنوبی را از مناطق حساس پدافند هوایی دانست و ادامه داد: طی سفرهایی که به استان داشتیم شاهد رشد پدافند در این منطقه هستیم که این امر در سایه هدایت‌های رهبری و فرماندهی خوب فرماندهان پدافند هوایی صورت گرفته است.

انصاری با بیان اینکه فرماندهی در پدافند هوایی مقتدر، حاضر در صحنه و فعال است، تبیین کرد: دشمنان اقرار کردن که از امن‌‌ترین آسمان‌ها در منطقه آسمان جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پروازهایی که از آسمان کشور عبور می‌کنند روز‌به‌روز در حال رشد بوده که این مهم در سایه امنیت آسمان کشور و هوشیاری، بیداری و در صحنه بودن سربازان کشور محقق شده است.