۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

شوخی لاریجانی با کاندیداتوری زاهدی در انتخابات

علی لاریجانی هنگامی که زاهدی پشت تریبون هیأت رئیسه مجلس حاضر شده و با فریاد دو دو در مخالفت با حذف بندی از ماده 79 لایحه برنامه سر داده بود کنایه‌ای درباره کاندیداتوری ریاست جمهوری به او زد.
کد خبر : ۳۴۱۴۶۰
صراط: علی لاریجانی هنگامی که زاهدی پشت تریبون هیأت رئیسه مجلس حاضر شده و با فریاد دو دو در مخالفت با حذف بندی از ماده 79 لایحه برنامه سر داده بود کنایه‌ای درباره کاندیداتوری ریاست جمهوری به او زد.

به گزارش فارس، جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه اختصاص داشت، شاهد شوخی علی لاریجانی رئیس مجلس با محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بود.

این گزارش حاکی است هنگامی که زاهدی در مخالفت با حذف بند «ز» ماده 79 لایحه برنامه به پشت تریبون هیأت رئیسه رفته و از آنجا با نشان دادن عدد 2 از نمایندگان می‌خواست که به حذف رأی مخالف دهند رئیس مجلس خطاب به وی گفت: بروید پشت صندلی‌تان و رأی‌تان را بدهید. چرا اینجا ایستاده‌اید و «2 - 2» می‌کنید؟

لاریجانی در ادامه خطاب به زاهدی اظهار داشت: الحمدالله کاندیدای ریاست جمهوری هم که هستید! اما اینجوری رأی نمی آورید. بروید به ماده رأی دهید.