۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

طاهری: اردوی امارات در تقویم تیم ملی نبود

طاهری درباره اینکه سازمان لیگ گفته بود برنامه تیم ملی در اختیار باشگاه ها قرار گرفته ولی برانکو از آن اظهار بی اطلاعی کرده بود، گفت: در تقویمی که ارائه شده بود، این اردو نبود. به گفته او، به هر حال قرار شد در خدمت تیم ملی باشیم ولی نه به این معنا که اعتراض نداشته باشیم.
کد خبر : ۳۴۱۸۳۷
صراط: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال هم از اتفاقاتی که برای بازیکنان تیم ما رخ داده ناراحت بود و به دنبال راه حلی برای برطرف شدن این مشکل است.

به گزارش مهر، علی اکبر طاهری بعد از نشست مشترک با مهدی تاج در خصوص جلسه با بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بازیکنان روز گذشته از امارات آمدند از آنها خواستم به باشگاه بیایند. به بازیکنان گفتم همه ما در این مملکت هستیم و قطعا تعصب ما به تیم ملی نه تنها تمام نمی شود بلکه هر روز بیشتر می شود.

وی افزود: هدف ما این است که تیم ملی قوی داشته باشیم. نباید مباحث مختلف به تیم ملی ضربه بزند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز هم با مهدی تاج جلسه ای داشتم. ایشان هم خیلی ناراحت بود. اقدامات خوبی با درایت ایشان صورت خواهد گرفت و تعاملات خوبی برقرار می شود که شاهد این مباحث نباشیم.

طاهری ادامه داد: می خواهم تاکید کنم رفتن بازیکنان ما به تیم ملی نشان دهنده این است که باشگاه وسرمربی از رفتن آنها راضی بوده اند. بعضی از باشگاه ها و سرمربیان هم نقطه نظراتی ممکن است داشته باشند ولی این نافی این نیست که به تیم ملی احترام نگذاریم.

وی درباره اینکه صحبت‌هایش تناقض دارد گفت: اگر ناراضی باشیم که نمی گذاریم بازیکنان بروند. وقتی می روند یعنی راضی هستیم ولی اینکه نقطه نظری داریم، باید برنامه ها در تقویم ورزشی دیده شود.
سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید نقطه نظرات سرمربیان با هم اختلافاتی داشته باشد ولی نافی این نیست که در خدمت تیم ملی باشیم. تابع دستورات فدراسیون هستیم.

طاهری درباره اینکه سازمان لیگ گفته بود برنامه تیم ملی در اختیار باشگاه ها قرار گرفته ولی برانکو از آن اظهار بی اطلاعی کرده بود، گفت: در تقویمی که ارائه شده بود، این اردو نبود ولی یک جلسه گذاشته شد که منصوریان، افتخاری، آذری و مسئولان سازمان لیگ به همراه مهدی تاج حضور داشتند. بحث این بود که بازی تیم ملی با مراکش برگزار شود. به هر حال قرار شد در خدمت تیم ملی باشیم ولی نه به این معنا که اعتراض نداشته باشیم.

وی افزود: هر سرمربی برنامه ای برای آماده سازی تیمش در نظر گرفته است. بنابراین اگر برنامه جدیدی در تقویم بیاید، باید جابجایی رخ بدهد که شاید موافق برنامه تیم نباشد.

طاهری در پاسخ به این سئوال که آیا برانکو و کی روش را با هم آشتی می دهد، گفت: برانکو و کی روش آشتی هستند. خواهشا شما هم کمک کنید چرا که در این مملکت همه موظف هستیم کمک کنیم تا فوتبال از این که هست بالاتر برود تا تیم ملی در مسابقات آینده برآیند کل فوتبال ما باشد.

وی تاکید کرد: در جلسه با تاج هم عنوان شد که با درایت تلاش کنیم که این مشکل حل شود. من متوجه اینکه می گویند دعوایی هست نمی شوم. هیچ دعوایی در کار نیست. همه می دانند این مسائل با تعامل برطرف می شود. به هر حال باشگاه ها برای مسابقات آسیایی برنامه دارند و تیم ملی هم برای جام جهانی. در این مورد با هماهنگی بهترین تصمیم گرفته می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا هنوز مشکل حق امضایش پابرجاست، گفت: حق امضا که مشکلی ندارد!

طاهری درباره اینکه آیا در باشگاه پرسپولیس به فعالیتش ادامه می دهد؟ تصریح کرد: مراتب قانونی را وزارت ورزش حل می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان بازداشت یکی از هواداران متمول منتسب به باشگاه های استقلال و پرسپولیس قرار دارد گفت: خیر من چیزی در این مورد نشنیده ام.