۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

اعلام نام 5 کاندیدای سایه اصلاح‌طلبان

نائب رییس جبهه اصلاح‌طلبان گفت:ما به همراهی جبهه اعتدال‌گرایان اعتقاد داریم که افراد اصلاح‌گرا و اعتدال‌گرا چون عارف، پزشکیان، ظریف، مطهری و لاریجانی از بهترین‌های تعریف رجل سیاسی در کارزار پیش رو هستند.
کد خبر : ۳۴۲۵۷۴
صراط: نائب رییس جبهه اصلاح‌طلبان گفت:ما به همراهی جبهه اعتدال‌گرایان اعتقاد داریم که افراد اصلاح‌گرا و اعتدال‌گرا چون عارف، پزشکیان، ظریف، مطهری و لاریجانی از بهترین‌های تعریف رجل سیاسی در کارزار پیش رو هستند.

بابک آذرباد نائب رییس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به آخرین تحرکات سیاسی انتخاباتی تشکل متبوع خود، اظهار داشت:  جبهه اصلاح‌طلبان دو جلسه است که وارد بحث مصادیق انتخابات آینده شده است این هفته قرار است درباره کاندیداهای انتخابات و گزینه‌های احتمالی، حالت‌های رقابت این دوره بحث و تصمیم گیری شود.

وی افزود: جبهه اصلاح‌طلبان ایران همچنین قرار است در آینده نزدیک ترکیب هیات رئیسه خودش را دوباره انتخاب کند.

آذرباد به رایزنی این جبهه با هاشمی، خاتمی و ناطق برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: متاسفانه هنگامی که این جبهه به قانع کردن جامعه سیاسی و شخصیت‌های مرجع چون ناطق نوری و هاشمی و رییس دولت اصلاحات درباره ضرورت داشتن کاندیداهای دیگر به همراه روحانی پرداخت به شدت از طرف دولت و دولت دوستان تحت فشار قرار گرفت و با مخالفت آنان رو به رو شد.

نائب رییس جبهه اصلاح‌طلبان .البته این جبهه با شنیدن اعلام آمادگی کاندیداتوری جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اولین واکنش به این تحرک جبهه اصلاح طلبان را دریافت و واکنش‌های این عزیزان دولتی را به این تصمیم این دولتمرد معطوف کرد.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا جبهه اصلاح‌طلبان به همراهی جبهه اعتدال‌گرایان اعتقاد دارد که افراد اصلاح‌گرا و اعتدال‌گرا چون عارف، پزشکیان، ظریف، مطهری و لاریجانی از بهترین‌های تعریف رجل سیاسی در کارزار پیش رو هستند.