۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

دستگیری عاملان شرط‌بندی یک میلیاردی در گیلان

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و برخورد قانونی با مدیران 17 تارنمای قماربازی و شرط‌بندی آنلاین در فضای مجازی که یک میلیارد و 490 میلیون ریال درآمد نامشروع کسب کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۳۴۲۶۱۰
صراط: سرهنگ «ایرج محمدخانی»، رئیس پلیس «فتا»ی فرماندهی انتظامی استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از دستگیری عاملان 17 تارنمای مجرمانه در فضای مجازی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: سایت های مذکور در فضای مجازی نسبت به برگزاری شرط‌بندی آنلاین اقدام کرده بودند.

وی با تأکید بر این‌که این شرط‌بندی ها از طریق نرم افزارهای پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی انجام می شد، افزود: با اقدامات پلیسی و فنی، مأموران پلیس فتا گیلان 7 تن از متهمان این پرونده را دستگیر کردند.

محمدخانی با یادآوری این‌که این متهمان در شهرهای رشت، تالش، رضوانشهر، سیاهکل، لاهیجان و ماسال دستگیر شدند، گفت: متهمان مذکور از طریق برگزاری شرط‌بندی اینترنتی یک میلیارد و 490 میلیون ریال درآمد نامشروع کسب کرده بودند.

این مقام انتظامی با تصریح بر این‌که متهمان این پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، ادامه داد: قماربازی و شرط‌بندی آنلاین به استناد مواد 705 الی 711 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.